Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Brand Manager (For O.P.I, Retail)

Tập Đoàn C.T Group Việt Nam
Ngày cập nhật: 14/05/2017

Thông Tin Tuyển Dụng

Mô tả Công việc

Giới thiệu về công ty:

  • O.P.I là nhãn hiệu sơn chăm sóc móng chuyên nghiệp hàng đầu của Mỹ, là sản phẩm chứa thành phần dưỡng móng, không có hóa chất độc hại trong thành phần nước sơn. O.P.I được thành lập vào năm 1981 bởi Mr George Chaeffer. Thương hiệu nước sơn móng tay O.P.I có tên đầy đủ là Odontorium Products Inc.,
  • O.P.I hiện được phân phối độc quyền tại Việt Nam bởi CT Retail, với mong muốn sản phẩm chính hãng được đến tận tay những tín đồ của O.P.I, chúng tôi đang cần một Brand Marketing để thực hiện sứ mệnh này.

Job summary:

  • Responsible to develop, implement the brand plans and monitor brand activities to ensure these activities are implemented effectively according to Brand strategies to achieve sales volume targets and Brand Health, KPIs.

Key responsibilities:

  • Lead channel which contributes 70% of business covers all customers related-experience including the creating, building and managing of products, portfolio, marketing, service and asset
  • Develop strategy to deliver business’s goals as well as recognise new opportunities for the business via market analysis
  • Identify an actionable, meaningful strategic customers and through market and customers research to develop customers insights, concept, communication strategy, TVC, communication materials (advertising, key visual, points of sale materials), go to market plans
  • Collaborate well with both internal and external partners
  • Work with team to develop new products that satisfies customer’s unmet needs and enhance customer’s experience
  • To ensure the success, you will have passion, drive and determination for delivery. A natural influencer, you will be an engaging character comfortable working to tight deadlines and have a flexible, can-do approach.

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum 4 years of marketing experience in retail industry, brand management, product management 
  • Bachelor degree in marketing, or related fields
  • Creative thinking, open-minded and enthusiasm
  • Analytical thinking and problem-solving skill
  • Solid experience in innovation development
  • Fluent in English and Vietnamese

Thông tin khác

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Tập Đoàn C.T Group Việt Nam

www.ctgroupvietnam.com
Tập đoàn C.T Group được biết đến như biểu tượng của một cộng đồng trẻ trung, năng động và đa dạng. Được thành lập từ năm 1992, với một bước dài giữa hai...Chi tiết

Các công việc tương tự

Brand Manager (For O.P.I, Retail)

Tập Đoàn C.T Group Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.