Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

INSEE

Customer Care Officer - Backline

INSEE
Ngày cập nhật: 06/09/2017

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

  • Manage rebate/discount for customers:
    • Ensure timely & accuracy for accrual & payment incentive
    • Follow up & coordinate with internal functions for incentive/rebate payment to customers
  • Auto rebate/discount:
    • Auto rebate project to be implemented in Q3
    • Control measurement/reconciliation based on auto rebate/discount
  • Document & filling: Filling all documents sent out to customers related to incentive payment
    • Maintain scan/hard copy documents and sharing with Frontline as SLA. No internal complaints from Front line related
    • Monthly filling for IA purposes
  • Internal support to Call Center & Sales Incentive:
    • Support Call Agent in cases management related to rebate/discount (as SLA)
    • On time & accuracy analysis for sales incentive analysis & payment

Yêu Cầu Công Việc

  • University degree  (Business administration)
  • English: Intermediate level
  • Has at least 1 year experience in a similar field
  • Has analysis & problem solving skill
  • Customer focus
  • Has communication skill
  • Fosters teamwork and cooperation
  • Able to work on shift

Thông tin khác

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

INSEE

www.holcim.com
A member of Siam City Cement Group INSEE in Vietnam is a member of the Siam City Cement Public Company Limited (SCCC), a leading cement manufacturer in...Chi tiết

Customer Care Officer - Backline

INSEE

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.