Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Customer Service Executive

An Nam Group
Ngày cập nhật: 15/02/2017

Thông Tin Tuyển Dụng

Mô tả Công việc

  • Sales order: receive PO from sales team -> create SO, post & print picking list, send email to other departments
  • Follow up sales order: urgent order, special order: new outcross docking, promotion
  • Follow up all promotions from marketing team for creating SO
  • Follow up custom paper (delivery wine) for Big C system
  • Follow up all picking list & send to storage team quickly
  • Contact with Sales team, Marketing team, Accountant team, IT team -> solve problem SO on AX system
  • Send require to Admin storage team for change product, change sales order, reduce product, and cancel sales order
  • Support another Customer Service
  • Report to Customer Supervisor

Yêu Cầu Công Việc

  • University/ College in Economics/ Business
  • At least 1 year experience at the same position in FMCG Company
  • Good communication skills
  • Can work under pressure
  • Carefully & responsibilities
  • Team work
  • Communication in English

* Working place: 930B2 B St., Cat Lai IZ, Dist. 2, HCMC

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 22 - 25
  • Giới tính: Nữ
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

An Nam Group

www.annam-group.com
Annam Group has become the premier company in food service and beverages in Vietnam, operating ventures in both retail and wholesale fields....Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Các công việc tương tự Xem tất cả

Customer Service Executive

An Nam Group

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.