Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Customer Service - Export

DOLPHIN SEA AIR SERVICES CORP
Ngày cập nhật: 15/02/2017

Thông Tin Tuyển Dụng

Mô tả Công việc

  • Design freight forwarding / logistics solutions and proactively advise clients about the same.
  • Respond promptly to clients’ inquiries.
  • Resolve claims.
  • Coordinate with overseas agents in handling shipments, checking rates, problem-solving.
  • Dealing with shipping lines, co-loaders, sub-contractors to obtain best buying rates.
  • Gathering market and customer information, and feeding future buying trends back to employer.
  • Report to Office Manager as required.

Yêu Cầu Công Việc

  • Good knowledge of freight forwarding / logistics.
  • Having at least 1 year of experience in the same position.
  • English skills: intermediate or better.
  • Computer skills: good command of office softwares.
  • Good interpersonal skills, problem-solving, negotiating, persuading.
  • Good temper, good sense of service and responsibility, sharp-witted, empathetic, pleasant, sociable, honest.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 24 - 33
  • Giới tính: Nữ
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

DOLPHIN SEA AIR SERVICES CORP

www.dolphinseaair.comQui mô công ty: 130
DOLPHIN SEA AIR SERVICES CORPORATION is one of the subsidiaries of Bee Logistics Corporation. Being developed from Bee Logistics’s consolidation department,...Chi tiết
Các công việc tương tự Xem tất cả

Customer Service - Export

DOLPHIN SEA AIR SERVICES CORP

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.