Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Service Manager

IC AUTO - Công Ty TNHH Ô Tô Đông Dương
Ngày cập nhật: 23/09/2017

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

Leads, develops and motivates the Service Team
• Leads the team by personally demonstrating and encouraging the Service team to demonstrate the Customer Behaviours in their daily activities and in all interactions with customers
• Ensures the Service team works closely with Sales, Parts and Administration colleagues to deliver outstanding customer service
• Develops the technical skills and workmanship of the team to continually improve the quality of customer service and satisfaction

• Supports the team in the resolution of complex issues

• Implements performance management and develops the team to improve performance

• Manages day to day operations of the Service department

• To ensure everybody to use the workshop assets for right purpose and keeping the assets safe.

• Update new technical knowdlge to aftersales staff

• Manage and ensure the service working environment professionally.
• Manage and ensure aftersales staff working and serve the customer professionally.
• Support aftersales staff to serve and communicate with customer.
• Contribute ideas and support to the BOM with the aim to improve the service quality as well as the business.
• Control the spare parts ordering and inventory as well as bikes inventory at workshop.
• Coordinate with colleagues in different area to learn and improve the customer service quality.
• Improve the system and procedures of Aftersales department.
• Report to the supervisor any unusual cases/ customer’s complain and suggest solution.
• Support and coordinate with Logistics and Finance department related to parts price.
• Make the reports according to the BOM’s requirement.
• Implement other tasks as the authority and assignment of BOM.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor or Diploma in automotive mechanical / technical
  • Proficient in the use of modern technology
  • Minimum 5 years of management experience
  • Working experience in automotive industry is an added advantage
  • Excellent Communication skills
  • Great leadership ability

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Giới tính: Nam
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

IC AUTO - Công Ty TNHH Ô Tô Đông Dương

https://www.ducativietnam.com/Qui mô công ty: 50-100
Indochina Automotive LLC (ICAUTO) là công ty 100% vốn nước ngoài đặt văn phòng chính tại HCM và 1 văn phòng chi nhánh tại Hà Nội. ICAUTO là nhà phân phối...Chi tiết
Job tags / Kỹ năng:Service Manager

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Tìm thêm việc làm "Service Manager"

Service Manager

IC AUTO - Công Ty TNHH Ô Tô Đông Dương

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.