Please update your profile with the latest mobile number which has been changed from  11 to 10 digits by 15/12/2018 to make it easy for employers to approach you for the suitable jobs. In case there is no action made after one day since the mentioned deadline, the system will automatically apply the changes needed as the telecom service providers have required.

language
1

Let jobs find you. Setup Email job alerts to don't miss
your opportunities.

 
Message

Please sign in to perform this function

Sign in by:

[AhaMove HCM] Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Công ty Cổ phần Dịch vụ Giao Hàng Nhanh
Updated: 11/12/2018

Employment Information

Benefits

  • Insurance
  • Travel opportunities
  • Incentive bonus
  • Health checkup
  • Training & Development
  • Salary review

Job Description

- Tiếp nhận các cuộc gọi vào và thực hiện các cuộc gọi ra nhằm hướng dẫn, giải đáp thắc mắc của khách hàng / tài xế trước, trong và sau khi sử dụng dịch vụ.

- Nhận và phản hồi thắc mắc của khách hàng / tài xế qua bộ phận tổng đài và email.

- Giải quyết các vấn đề của khách hàng / tài xế. Xử lý và giải quyết các khiếu nại của khách hàng/tài xế

Job Requirement

• Tốt nghiệp Trung cấp trở lên

• Có kiến thức về dịch vụ khách hàng và chăm sóc khách hàng

• Tin học: sử dụng được excel và word.

• Có laptop cá nhân

• Ưu tiên có kinh nghiệm làm nhân viên tổng đài hoặc nhân viên chăm sóc khách hàng ở vị trí tương đương.

More Information

  • Degree: Intermediate
  • Age: Unlimited
  • Job type : Permanent

Company Overview

Công ty Cổ phần Dịch vụ Giao Hàng Nhanh

http://scommerce.asia/Company size: 3000-5000
Company overview Giaohangnhanh.vn (GHN) is a leading service provider for last-mile delivery for e-commerce in Vietnam. We create a full-package of...Detail

People who applied to this job also applied to:

Similar jobs

[AhaMove HCM] Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Công ty Cổ phần Dịch vụ Giao Hàng Nhanh

Get email alerts for new jobs

Setup Email alerts