language
1

Let jobs find you. Setup Email job alerts to don't miss
your opportunities.

 
Message

Please sign in to perform this function

Sign in by:

Tập Đoàn Lộc Trời

Brand Manager

Tập Đoàn Lộc Trời
Updated: 20/05/2019

Employment Information

Benefits

  • Laptop
  • Insurance
  • Travel opportunities
  • Allowances
  • Employee Shuttle Service
  • Uniform
  • Incentive bonus
  • Health checkup
  • Salary review
  • Business Expense
  • Annual Leave

Job Description

1. Place of work: Head office - Loc Troi Group

Address: 72, Nguyen Co Thach, An Loi Dong Ward, District 2, Ho Chi Minh City

2. Reports to: Food Marketing Manager

3. Essential Duties and Responsibilities:

3.1. Planning

• Develop an overall marketing plan for the brand

• Plan brand positioning strategy and market penetration

• Monitor and update the development of brands (brand strengths, sales, market share) and build appropriate marketing programs.

• Planning and implementing brand identification activities at the point of sale

• Communication orientation for Ngoc Troi brand

3.2. Budget management

• Planning a Brand Marketing budget at the request of the Director

• Managing Brand Marketing budgets

3.3. Monitoring Brand Marketing activities / sales support programs

• Monitor marketing and advertising activities to ensure consistency with product strategy

• Participate in developing standards of brand image

• Managing the consistency of brand programs in accordance with the brand identity of the Group products

• Implementing a brand promotion plan to achieve the goals of increasing brand identity, increasing customer trust, increasing brand strength for Loc Troi Rice products.

• Browse the content and images to ensure the image of Ngoc Troi brand when put out

• Monitor and analyze the business results of brand products periodically, interactively, capture business performance to build timely support solutions with sales and trade marketing teams

3.4. Market analysis and research

• Analyze the market to locate brands and identify insight of target customers

• Market research to identify segments, brand positioning, understanding target customers; analyze and evaluate the value of brands compared to competitors

• Implement feedback collection activities from the market, analyze market research reports, target consumer behavior, sales to capture growth opportunities, and identify Risks can affect brand sales and market share

3.5. Evaluate the effectiveness

• Monitoring, synthesizing and evaluating the effectiveness of each brand marketing program in each period and each time

• Determine the establishment of evaluation indicators to measure marketing campaign effectiveness

• Provide remedies when incidents occur

Job Requirement

  • Graduated from university majoring in Marketing
  • Analytical skills and attention to detail
  • An understanding of trends and an ability to respond to customers’ wishes
  • Creativity and an ability to produce innovative and original ideas
  • Team working skills
  • The ability to manage and allocate budgets
  • Written and verbal communication skills
  • Experience with and an understanding of market research
  • Time and project management skills, including the ability to work on multiple projects at the same time
  • An ability to think strategically and come up with campaigns.
  • At least 07 years of equivalent position experience in the field of FMCG.
  • Accepting business and working experience in the agricultural environment with farmers.
  • Fluent in english

More Information

  • Degree: Bachelor
  • Age: 30 - 40
  • Job type : Permanent
  • Probationary period: 60 ngày
  • Working time: 48 giờ
  • Training opportunities:

    - Được đào tạo kiến thức chuyên ngành và thực tiễn trong quá trình làm việc.
    - Được tham gia các lớp đào tạo định hướng nghề nghiệp của Tập Đoàn.
    - Được đề xuất tham gia các lớp/chương trình đào tạo phát triển cá nhân.

  • Colleagues:

    Với cả trái tim và tâm huyết, chúng tôi chia sẻ với nhau và với người nông dân Việt Nam niềm hy vọng vào một cuộc sống ấm no, hạnh phúc cho hôm nay và sự đảm bảo cho các thế hệ mai sau

  • Benefit:

    - Thưởng tháng 13, thưởng KPIS 5.5 tháng lương theo kết quả Kinh doanh.
    - Thưởng doanh số đối với Sales.
    - Tham gia Bảo hiểm mở rộng Bảo Việt.
    - Du lịch hàng năm.
    - Chế độ Công đoàn (hiếu, hỹ, ốm đau,..)
    - Các khoảng thưởng, quà vào các dịp lễ - tết.

  • Other extras: Phụ cấp điện thoại, cơm và công tác phí theo quy định của Tập Đoàn.
  • Holidays:

    - Nghỉ các ngày lễ theo pháp luật hiện hành.
    - Nghỉ thứ 7 và Chủ nhật hàng tuần.

Company Overview

Tập Đoàn Lộc Trời

http://loctroi.vn/Company size: 1.000-4.999
Xuất thân từ Chi cục BVTV tỉnh, Công ty dịch vụ bảo vệ thực vật An Giang được thành lập năm 1993 và được cổ phần hóa vào tháng 9 năm 2004. Từ một đơn vị...Detail

People who applied to this job also applied to:

View more jobs "Brand Manager"

Brand Manager

Tập Đoàn Lộc Trời

Get email alerts for new jobs

Setup Email alerts