language
1

Let jobs find you. Setup Email job alerts to don't miss
your opportunities.

 
Message

Please sign in to perform this function

Sign in by:

Chuyên Viên Hỗ Trợ Khách Hàng (Không Nghe Cuộc Gọi)

FE CREDIT
Updated: 26/03/2020

Employment Information

Benefits

  • Insurance
  • Travel opportunities
  • Incentive bonus
  • Health checkup
  • Training & Development

Job Description

  • Nhận và xử lý các khiếu nại được chỉ định theo từng kênh để đảm bảo rằng tất cả các khiếu nại được xử lý đúng cách, công bằng theo các quy tắc và tiêu chuẩn dịch vụ của công ty

Receive and handle complaints assigned as per channel in order to make sure that all the complaints are handled properly, fairly according to the company’s rules and service standard

  • Phối hợp với các Đơn vị liên quan để xử lý khủng hoảng / sự cố từ các khiếu nại của khách hàng

Coordinate with relevant departments to handle the crisis/incident from customer’s complaints

  • Nhập kịp thời tất cả các trường hợp vào hệ thống quản lý hồ sơ, báo cáo theo dõi và đóng các trường hợp theo TAT đã xác định, lập báo cáo hàng tuần / hàng tháng để kiểm soát các tình huống khiếu nại

Log all cases into case management system promptly, follow up report and close cases as per defined TAT, make weekly/monthly report to control the complaint situations

  • Đề xuất thay đổi quy trình kinh doanh và các hoạt động liên quan khác để đảm bảo tiêu chuẩn dịch vụ và nâng cao chất lượng dịch vụ của VPB FC

Propose changes to business process and other related activities to ensure service standard and enhance service quality of the VPB FC

  • Thực hiện những công việc khác được phân công bởi Trưởng Nhóm Chăm Sóc Khách Hàng (Cao Cấp)

Undertake other tasks assigned by (Senior) Customer Care Team Leader

Job Requirement

  • Tốt nghiệp Cao Đẳng hoặc cao hơn chuyên ngành Tài Chính – Ngân Hàng, Quản Trị Kinh Doanh, Nhân Sự hoặc các lĩnh vực liên quan

Diploma or higher in Finance, Banking, Business Administration, HR or any related fields

  • Ítt nhất 01 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực chăm sóc khách hàng, ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm trong ngành tài chính

At least 01 years of call center customer service experience, preferably in a finance environment

  • Có kinh nghiệm trong việc giải quyết khiếu nại qua điện thoại hoặc trực tiếp là một lợi thế

Experience in handling customer complaint or dealing F2F with customer is a plus

  • Kỹ năng giao tiếp tốt

Strong verbal and written communication and interpersonal skills.

  • Khả năng trích xuất số liệu cần thiết

      Strong ability to extract necessary knowledge from current knowledge databases.

  • Tập trung vào khách hàng

Customer-orientation skill

  • Kỹ năng giải quyết / phân tích vấn đề

Problem Solving/Analysis skills

  • Có kĩ năng làm việc đa năng

Good multi-tasking skill

  • Tư duy tích cực và khả năng làm việc dưới áp lực cao

Positive thinking and willing to work under pressure

More Information

  • Job type : Permanent

Company Overview

FE CREDIT

www.fecredit.com.vnCompany size: 10.000 - 15.000
We were founded as Consumer Finance Division of Vietnam Prosperity Joint-Stock Commercial Bank (VPBank). In 2015, we successfully transferred to an...Detail

Similar jobs

Chuyên Viên Hỗ Trợ Khách Hàng (Không Nghe Cuộc Gọi)

FE CREDIT

Get email alerts for new jobs

Setup Email alerts