Please update your profile with the latest mobile number which has been changed from  11 to 10 digits by 15/12/2018 to make it easy for employers to approach you for the suitable jobs. In case there is no action made after one day since the mentioned deadline, the system will automatically apply the changes needed as the telecom service providers have required.

language
1

Let jobs find you. Setup Email job alerts to don't miss
your opportunities.

 
Message

Please sign in to perform this function

Sign in by:

CTV Tổng Đài Chăm Sóc Khách Hàng

Công ty cổ phần dịch vụ tức thời AhaMove
Updated: 11/11/2018

Employment Information

Benefits

  • Travel opportunities
  • Uniform
  • Incentive bonus
  • Health checkup
  • Training & Development
  • Salary review
  • Business Expense

Job Description

  • Tiếp nhận các cuộc gọi vào và thực hiện các cuộc gọi ra nhằm hướng dẫn, giải đáp thắc mắc của khách hàng/ tài xế trước, trong và sau khi sử dụng dịch vụ của AhaMove
  • Nhận và phản hồi thắc mắc của khách hàng/tài xế qua bộ phận tổng đài và email.
  • Tương tác với các phòng ban của công ty nhằm đảm bảo việc tiếp nhận và phản hồi cho khách hàng/tài xế được nhanh nhất.

Job Requirement

Yêu cầu công việc:

  • Có kiến thức về dịch vụ khách hàng và chăm sóc khách  
  • Có kỹ năng giao tiếp qua điện thoại
  • Kỹ năng xử lý và giải quyết vấn đề tốt

Quyền lợi được hưởng:

  • Được làm việc trong môi trường trẻ trung năng động
  • Được đào tạo các kỹ năng tin học văn phòng, SQL
  • Có cơ hội trở thành nhân viên chính thức của công ty sau 3 tháng

More Information

  • Age: 19 - 24
  • Job type : Part time

Company Overview

Công ty cổ phần dịch vụ tức thời AhaMove

http://scommerce.asia/Company size: 3000-5000
Company overview Giaohangnhanh.vn (GHN) is a leading service provider for last-mile delivery for e-commerce in Vietnam. We create a full-package of...Detail

CTV Tổng Đài Chăm Sóc Khách Hàng

Công ty cổ phần dịch vụ tức thời AhaMove

Get email alerts for new jobs

Setup Email alerts