Please update your profile with the latest mobile number which has been changed from  11 to 10 digits by 15/12/2018 to make it easy for employers to approach you for the suitable jobs. In case there is no action made after one day since the mentioned deadline, the system will automatically apply the changes needed as the telecom service providers have required.

language
1

Let jobs find you. Setup Email job alerts to don't miss
your opportunities.

 
Message

Please sign in to perform this function

Sign in by:

[LALA - HCM] CTV Chăm sóc khách hàng SC-128118

Công ty Cổ phần Dịch vụ Giao Hàng Nhanh
Updated: 13/12/2018

Employment Information

Benefits

  • Travel opportunities
  • Incentive bonus
  • Health checkup
  • Training & Development

Job Description

- Hỗ trợ đối tượng khách hàng là người dùng và đối tác

- Xử lý các khiếu nại / thắc mắc của người dùng từ Facebook, Instagram, Zalo, Email… (sẽ được tập trung về các phần mềm Ticketing Helpdesk như Caresoft)

- Khéo léo trong chăm sóc khách hàng khiến khách hàng luôn hài lòng về cách chăm sóc của LaLa

Job Requirement

- Đã được đào tạo qua về chuyên môn chăm sóc khách hàng.

- Thành thạo Microsoft Office.

- Điềm đạm, nhẹ nhàng, ân cần, giàu sức thuyết phục.

- Giọng nói rõ ràng, dễ nghe

- Không cần kinh nghiệm, chỉ cần trung thực, nhiệt tình, chịu khó.

- Chọn ca cố định làm việc, mỗi tuần được nghỉ 1 ngày tự chọn

More Information

  • Degree: College
  • Age: 18 - 25
  • Job type : Part time
  • Working time: ca 1: 7h - 16h ca 2: 9h - 18h ca 3: 13h - 22h
  • Holidays: 1 ngày trong tuần

Company Overview

Công ty Cổ phần Dịch vụ Giao Hàng Nhanh

http://scommerce.asia/Company size: 3000-5000
Company overview Giaohangnhanh.vn (GHN) is a leading service provider for last-mile delivery for e-commerce in Vietnam. We create a full-package of...Detail

[LALA - HCM] CTV Chăm sóc khách hàng SC-128118

Công ty Cổ phần Dịch vụ Giao Hàng Nhanh

Get email alerts for new jobs

Setup Email alerts