language
1

Let jobs find you. Setup Email job alerts to don't miss
your opportunities.

 
Message

Please sign in to perform this function

Sign in by:

Marcom Director

Tập Đoàn Lộc Trời
Updated: 14/08/2019

Employment Information

Benefits

  • Laptop
  • Insurance
  • Travel opportunities
  • Allowances
  • Employee Shuttle Service
  • Uniform
  • Incentive bonus
  • Health checkup
  • Training & Development
  • Salary review
  • Business Expense
  • Annual Leave

Job Description

1.Reports to: CMO

2. Place of work: Head office

Address: District 2, Ho Chi Minh City

3. Responsibilities:

  • Systematizing communication activities of the sectors, ensuring consistency in the communications activities of Loc Troi Group.
  • Maximize the effectiveness of Marcom activities through budget and KPI
  • Building a KPI system to evaluate the effectiveness of Marcom activities
  • Collaborate with relevant departments to develop strategies, plans and implement communication activities in accordance with the strategic direction of the corporation and each industry to achieve brand and business objectives.
  • Collaborate with media providers, giving quarterly and monthly media reports
  • Creating ideas and coordinating with relevant personnel, suppliers to build a marketing content system to meet LTG's business and communication goals; Example: contents of POSM, fanpage content of each industry ... etc ...
  • Organizing bidding programs, selecting the most effective suppliers to implement marketing activities in accordance with the company's regulations.
  • Building relationships with communication channels such as television, newspapers, Radio, online ... etc ... to deploy information promotion programs of media campaigns
  • Responsible for implementing communication activities including ATL & BTL
  • Managing and operating the operation of marketing commnunication department (MarCom) including: ATL, BTL, product.. etc ..
  • Monitor and evaluate promotional activities of LTG suppliers
  • Monitor and evaluate competitors' promotional activities and have appropriate reciprocal recommendations
  • Analyzing and evaluating monthly communication results and adjusting plans accordingly.
  • Collaborate with Marketing departments of industries to propose and manage corporate and related communications budgets.
  • Perform other relevant work as required by the CMO.

Job Requirement

  • Undergraduate Degree, MBA preferred
  • Fluent in Vietnamese and English
  • At least 10 years of experience in doing Marcom in various companies in the FMCG industry, with priority given to Agricultural Input.
  • Priority for experience in marketing FMCG industry.
  • Experience in advertising and media companies. Media includes traditional media and online media.
  • Experienced in planning and implementing large integrated communication campaigns
  • Good relations with media agencies, media providers, TV program organizers
  • Ability to analyze, understand data, design, write reports and recommendations on research results
  • Able to work under short deadline and high pressure; can business trip far away.

The Skills:

  • Ability to communicate a vision and build alignment with cross functional partners
  • Strong analytical skills, with ability to translate data into insights and recommendations
  • Ability to collaborate, communicate, and influence across a matrixed organization
  • Ability to translate brand plans into actionable channel-specific plans
  • Creative thinking and problem solving skills
  • Strong verbal and written communication skills
  • Excellent multi-tasking, project management, and prioritization skills

More Information

  • Degree: Bachelor
  • Age: 30 - 45
  • Job type : Permanent
  • Probationary period: 60 ngày
  • Working time: 48 giờ
  • Training opportunities:

    - Được đào tạo kiến thức chuyên ngành và thực tiễn trong quá trình làm việc.
    - Được tham gia các lớp đào tạo định hướng nghề nghiệp của Tập Đoàn.
    - Được đề xuất tham gia các lớp/chương trình đào tạo phát triển cá nhân.

  • Colleagues:

    Với cả trái tim và tâm huyết, chúng tôi chia sẻ với nhau và với người nông dân Việt Nam niềm hy vọng vào một cuộc sống ấm no, hạnh phúc cho hôm nay và sự đảm bảo cho các thế hệ mai sau

  • Benefit:

     Thưởng tháng 13, thưởng KPI trên quỹ 5.5 tháng lương trong năm làm việc.
     Thưởng doanh số đối với Sales.
     Tham gia Bảo hiểm mở rộng Aon cho CBNV hoàn tất thử việc.
     Du lịch, khám sức khỏe hàng năm.
     Chế độ Công đoàn (hiếu, hỹ, ốm đau,..)
     Các khoảng thưởng, quà vào các dịp lễ - tết.

  • Other extras: Phụ cấp điện thoại, cơm và công tác phí theo quy định của Tập Đoàn
  • Holidays:

     Nghỉ thứ 7 và Chủ nhật hàng tuần
     Nghỉ các ngày lễ theo pháp luật hiện hành

Company Overview

Tập Đoàn Lộc Trời

http://loctroi.vn/Company size: 1.000-4.999
Xuất thân từ Chi cục BVTV tỉnh, Công ty dịch vụ bảo vệ thực vật An Giang được thành lập năm 1993 và được cổ phần hóa vào tháng 9 năm 2004. Từ một đơn vị...Detail

Marcom Director

Tập Đoàn Lộc Trời

Get email alerts for new jobs

Setup Email alerts