language
1

Let jobs find you. Setup Email job alerts to don't miss
your opportunities.

 
Message

Please sign in to perform this function

Sign in by:

Nhân Viên Tư Vấn Khách Hàng - Customer Consultant

FV Hospital
Updated: 13/02/2019

Employment Information

Benefits

  • Insurance
  • Incentive bonus
  • Health checkup
  • Training & Development
  • Salary review

Job Description

- Tìm kiếm các cá nhân và tổ chức để quảng cáo phù hợp các sản phẩm của Bệnh viện FV bao gồm chương trình hội viên, kiểm tra sức khỏe tổng quát, các chương trình khuyến mãi & chiến dịch khác.

- Bán các sản phẩm của Bệnh viện FV như đề cập ở trên cho các cá nhân & tổ chức Việt Nam

- Tham gia tất cả các khóa đào tạo do Bệnh viện FV thực hiện bao gồm nhưng không giới hạn như kiến thức về sản phẩm, kỹ năng bán hàng & thuyết trình…

- Tham gia cuộc họp hàng tuần với Giám sát tư vấn khách hàng

- Lập báo cáo hoạt động bán hàng hàng tuần cho Giám sát tư vấn khách hàng

- Lập kế hoạch & báo cáo hoạt động bán hàng hàng ngày cho Giám sát tư vấn khách hàng

- Có mặt ở Phòng kinh doanh ít nhất 2 giờ mỗi ngày

- Trực tại chỗ trong Phòng kinh doanh theo lịch của cấp quản lý

---------------------------------------------------------------------------------------------

  • Prospect individuals and corporate to promote FVH's products including membership, health check up, other promotions & campaign accordingly.
  • Sell FVH's products as mentioned above to Vietnamese individual & corporate
  • Attend all training courses provided by FVH including but not limited product knowledge, selling & presentation skill…
  • Attend weekly meeting with Supervisor Customer Consultant
  • Prepare weekly sales activity report to Supervisor Customer Consultant
  • Plan & report daily sales activities to Supervisor Customer Consultant
  • Be in Business Office at least 2 hours daily
  • Be on duty at the Business Office according to the schedule of the Management

Job Requirement

1. Trình độ chuyên môn: Bằng Trung học phổ thông, ưu tiên có bằng Đại học

2. Kinh nghiệm: Ít nhất 1 năm kinh nghiệm về lĩnh vực dịch vụ/dịch vụ khách sạn hoặc bảo hiểm

3. Kiến thức và kỹ năng:

  • Có kỹ năng giao tiếp qua điện thoại
  • Có lịch làm việc linh động
  • Thông minh, kỹ năng thuyết trình tốt, khả năng giải quyết vấn đề tốt
  • Khả năng làm việc độc lập, trách nhiệm cao
  • Khả năng làm việc dưới áp lực
  • Kỹ năng giao tiếp và thương lượng tốt
  • Chín chắn, năng động, tự tin, hướng ngoại
  • Có khả năng làm việc nhóm và giải quyết các vấn đề

----------------------------------------------------------------

1.     Qualification: High School’s degree, University’s degree is an advantage / 

2.     Experience: At least 1 year experience in the service/hospitality industry or insurance field /

3.     Skills and knowledge

  • Have a pleasant phone manner
  • Flexible schedule available
  • Intelligent, good presentation skill, strong in solving problem
  • Ability to work independently, high responsible
  • Ability to work under high pressure
  • Good communication and negotiation skills
  • Mature, dynamic, confident, extrovert
  • Able to work in a team and solve problems

More Information

  • Degree: High School / Equivalent
  • Age: Unlimited
  • Gender: Female
  • Job type : Permanent

Company Overview

FV Hospital

www.fvhospital.comCompany size: 1000
FV Hospital is 100% foreign-owned; it is financed by a group of French, Swiss and Belgian doctors - all very experienced healthcare professionals - supported...Detail

Nhân Viên Tư Vấn Khách Hàng - Customer Consultant

FV Hospital

Get email alerts for new jobs

Setup Email alerts