Vui lòng cập nhật số điện thoại trong hồ sơ của bạn theo thông báo chuyển đổi từ  11 sang 10 chữ số trước ngày 15/12/2018 để Nhà tuyển dụng có thể tiếp cận bạn cho các việc làm phù hợp. Sau hạn chót một ngày, hệ thống sẽ tự động cập nhật số điện thoại của bạn theo quy định từ các nhà mạng.

Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Admin officer

Chi nhánh công ty TNHH Malaya Việt Nam
Ngày cập nhật: 13/12/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

1. Office administration services:

- Purchase office supplies and stationery;

- Provide administrative assistance to staff and management;

- Organize staff activities.

- Greet visitors and direct them to appropriate staff; answer incoming phone calls and transfer them to relevant staff;

- Coordinate the distribution of incoming and outgoing mails;

- Coordinate travel and lodging accommodation for staff , management and visitors;

- Coordinate the services of visa and resident cards for expatriates and foreign visitors;

- Liaise with the building management to maintain good office services (air conditioning; power, hygiene, safety,etc.);

- Ensure good condition of medicine chests in the studio;

- Maintain and update contact lists;

- Register parking for staff, house leasing for expatriates, etc;

- Provide cell phone bill support and taxi cards/ taxi vouchers to staff as requested by relevant HR authority;

2. Office management:

- Handle petty cash, cash call per month and control office expenses;

- Supervise hygiene and maintenance services;

- Coordinate the repair and maintenance of office equipment;

3. Database and reports:

- Administer the door access database;

- Maintain and deliver administration reports accurately

- Prepare other administration reports as required.

4. Other tasks:

- Advise the management on changes or solutions to improve the office management when necessary;

- Follow up office administration contracts;

- Perform other ad hoc tasks as required.

Yêu Cầu Công Việc

- Proficiency in MS Word, MS Excel, e-mail, internet, etc.;

- Good command of English in reading, writing, listening and speaking;

- Good knowledge of general administration and office protocol;

- Good organization skills;

- Strong communication and interpersonal skills;

- Open-minded and strong service mindset

- Be calm, patient and control the emotion well

- Good sense of responsibility and teamwork.

- Carefulness at work

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 22 - 30
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Chi nhánh công ty TNHH Malaya Việt Nam

Remember the last time you opened a bottle of cold beer after a hard day’s work or a bottle of that essential ingredient in cooking - fish sauce, well it...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Tìm thêm việc làm "Admin officer"

Admin officer

Chi nhánh công ty TNHH Malaya Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.