Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Assistant Restaurant Manager - Trợ Lý Quản Lý Nhà Hàng

InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort - Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Syrena Phú Quốc
Ngày cập nhật: 16/11/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

To report to work within the requested time prior to commencement of duty, well groomed and to uniform standard.

To promote a helpful and professional image to the client and give full co-operation to any prospective customer requiring assistance with a prompt, caring and helpful attitude.

To strive to anticipate the clients needs whenever possible to enhance quality service and in turn complement client satisfaction.

To give full co-operation to any colleague requiring assistance in a prompt, caring and helpful manner and to assist in other hotel departments in response to the business and client needs.

Completes all storeroom requisitions required by the relevant outlets.

To ensure the attendants are aware of daily specials, goals set and all activities within the hotel.

Responsible for the hygiene, cleanliness and good appearance of the restaurant and proper maintenance of all operating equipment, furniture and fixture

Maintain a happy working atmosphere and team work spirit

Assist the Restaurant Manager in all training programs and on the job training sessions

Ensure, in close collaboration with the other Restaurant Managers, the implementation of the interchange ability of Caravelle Hotel personnel by accepting to provide Food and Beverage personnel to other departments when required for the good operating of the hotel

Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time

Yêu Cầu Công Việc

Required Skills

Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.

Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.

Good writing skills

Leadership Skills

Qualifications

Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.

Experience

3 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.

Thông tin khác

  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort - Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Syrena Phú Quốc

Qui mô công ty: 100-499
InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort is ideally located on Bai Truong – one of the most beautiful beaches on Phu Quoc “Pearl Island”. The resort is...Chi tiết

Các công việc tương tự

Assistant Restaurant Manager - Trợ Lý Quản Lý Nhà Hàng

InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort - Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Syrena Phú Quốc

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.