Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Bancassurance Training Support

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ MB AGEAS
Ngày cập nhật: 26/06/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

  • Nơi làm việc: Hà Nội

    Lương:

  • Ngành nghề: Bảo hiểm

    Hết hạn nộp: 23/07/2019

  • Cấp bậc:

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

Key tasks of Training Support:

Operational

  • Support Training Manager to make the training plan. Arrange catering, keep contacts at venues updated of course arrangement and learner attending.
  • Ensure the training venues and equipment are prepared and ready for the trainer; provide copying and materials the trainer needs
  • Provide timely and accurate course information and materials to the trainer, keeping them updated of any changes
  • Assist with the production, design, printing, and distribution of training courses
  • Maintain sufficient stock of stationery and training materials; Keep as achieves all soft-copy data of training activities and trainees. Prepare training documents and all necessary tools for classes, which are appropriate with course conditions and learners’ level
  • Coordinate with F&A department to pay the allowance and transportation fees for trainees and trainers at the end of courses
  • Print, submit for approval and store certifications of qualified trainees (including hard and soft-copy) as requirement of MOF
  • Liaise with Training Manager and Trainer team to ensure continuity of service and effective communication across Training team
  • Maintain positive relationships with all internal and external contacts
  • Ensures that risks taken in own areas of work controlled within approved limits
  • Report
  • Support Quality Management when necessary
  • Other tasks assigned by TQM Manager.

Management and team development, personal development

  • Act as a “team player” to work towards creating an excellent training team
  • Update with the latest market trends, knowledge about Bancassurance products and last insights in training methodologies

Yêu Cầu Công Việc

Core competences

  •  Performance oriented
  • Customer oriented
  •  Communication
  • Presentation

Major Competences

  • Creativity
  •  Writing aptitude
  •  Affinity with training organization, data management
  • Cross functional teamwork
  • Completely computer literate.
  • Excellent command of written and spoken local language/dialects and working knowledge of English.

Thông tin khác

  • Hình thức: Thực tập

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ MB AGEAS

Qui mô công ty: 100-499
Để biến những ước mơ thành hiện thực, với mong muốn được là người đồng hành đáng tin cậy trong suốt hành trình sống Bạn đang và sẽ trải qua, từ tháng Tám...Chi tiết

Bancassurance Training Support

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ MB AGEAS

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.