Vui lòng cập nhật số điện thoại trong hồ sơ của bạn theo thông báo chuyển đổi từ  11 sang 10 chữ số trước ngày 15/12/2018 để Nhà tuyển dụng có thể tiếp cận bạn cho các việc làm phù hợp. Sau hạn chót một ngày, hệ thống sẽ tự động cập nhật số điện thoại của bạn theo quy định từ các nhà mạng.

Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Công Ty NABATI Việt Nam

BRAND MANAGER (FMCG)

Công Ty NABATI Việt Nam
Ngày cập nhật: 08/12/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Du lịch nước ngoài
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

  • Assist in developing business plan for Vietnam market.
  • Deploy marketing strategy and plans to achieve business plan.
  • Management of marketing Mix to ensure effective the development of designated brands.
  • Support the development of brand strategies and marketing plans with subordinates for designated brands.
  • Develop monthly, quarterly KPIs and measurements to keep track of the performance of all brands.
  • Consolidate monthly and quarterly brand analysis report.
  • Aid in developing brand identity and related positioning and messaging to help inform the creative process..
  • Manage marketing budgets to achieve target sales objectives.
  • Support suppordinates in brand and product strategies.
  • Manage product portfolio to achieve business goals.
  • Support brand managers to diagnose business problems related to their designated brands.
  • Support brand managers to develop and propose brand strategies and marketing plans for designated brands.
  • Supervise daily marketing operations regarding to brand management.
  • Coordinate with CMO team to ensure CMO figures for effective stock control.
  • Support brand managers to coordinate with trade marketing team to develop effective strategies for channel development of each brand.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor degree in Marketing / Business 
  • At least 5 years working experience as Brand / Marketing in FMCG industry 
  • Excellent English.
  • Microsoft Office proficiency.
  • Ability to work under high pressure and meet deadline.
  • Willing to learn and adapt quickly to new environment.
  • Good at planning, deploying, tracking, and evaluation
  • Good communication and negotiation.
  • Highly creative with ability to think out of box

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 27 - 40
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Thời gian làm việc: Mon - Fri (8:00 AM - 5:30 PM)

Giới thiệu về công ty

Công Ty NABATI Việt Nam

http://www.nabatisnack.co.idQui mô công ty: 500
Nabati Indonesia khởi nghiệp và thành lập vào năm 1985, là thương hiệu bánh kẹo hàng đầu tại Indonesia với nhiều dòng sản phẩm tiện ích, giá cả phù hợp...Chi tiết
Job tags / Kỹ năng: FMCG Product Manager

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Các công việc tương tự

BRAND MANAGER (FMCG)

Công Ty NABATI Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.