Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Home Brands by Central Retail Vietnam

Brand Marketing Executive

Home Brands by Central Retail Vietnam
Ngày cập nhật: 17/03/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

The Branding Marketing Executive will manage all means of strategic marketing plans for both online and offline communications. Being in charge of yearly planning, project planning, resources allocation, promotions, campaigns, event and customer engagement

Initiating

  • Collaborate with the Marketing Manager on the development of effective branding marketing content and visual (online and offline) that drives traffic and awareness to retail locations.
  • Develop and manage digital advertising initiatives through online channels
  • Coordinate with Trade Marketing to organize in-store events and activations

Execution

  • Closely work with agencies to ensure the quality of execution branding marketing plans to be done on time and satisfying the brand’s standard.
  • Supervise advertising, product design and other forms of marketing to maintain consistency in branding
  • Responsible for the most cost- effective and best quality production of all communication materials

· Responsible for planning & implementation of all campaigns including promotional and activation activities that promote brand

  • Manage the day-to-day relationship with Operation team to support the launch / implementation / feedback of marketing campaigns
  • Carrying out market research in order to keep up to date with customer trends, as well as trying to predict future trend

Reporting

· Summarize, evaluate and do a report for marketing activities

· Provide necessary information for planning and budgeting

Other activities according to job requirements and assigned by the marketing manager

Yêu Cầu Công Việc

Education: Bachelor and above (Marketing related degree is a plus)

Experience: at least 2 years (Previous experience in Retail/ Kid Entertainment/ F&B is a great plus)

Language:  Good English is preferred

Office skills: Office computer skill, able to use social networks insights is preferred

Attitude: Hard working, caring, agile, creative, earnest, ready to work with customer, honest, good moral

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Home Brands by Central Retail Vietnam

https://www.facebook.com/Homebrands.tuyendungQui mô công ty: 100-499
ĐÔI NÉT VỀ HOME BRANDS BY CENTRAL RETAIL VIETNAM Trực thuộc Tập đoàn Central Retail Vietnam , Home Brands hiện đang phát triển và tăng tốc mảng...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Các công việc tương tự

Brand Marketing Executive

Home Brands by Central Retail Vietnam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Home Brands by Central Retail Vietnam

Thông Tin Tuyển Dụng

Brand Marketing Executive

Địa điểm