Kể từ ngày 30/08/2018, CareerBuilder.vn cập nhật lại giao diện và bổ sung nhiều tính năng mới trên trang thông tin ứng viên. Các cập nhật mới này sẽ giúp ứng viên cập nhật và quản lý toàn bộ thông tin trên CareerBuilder nhanh chóng, hiệu quả hơn

Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Nam Long

C & B Manager

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Nam Long
Ngày cập nhật: 11/09/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo

Mô tả Công việc

1. Operations Budget Plan & Management: Conduct the analysis of the Company’s cost and expenditures for the business to develop a proper annual operations budget for the whole Group.
2. Compensation & Benefits Management:
o Design, implement and manage the Company's compensation and benefit as well as employee relations programs/policies/procedures and activities for the whole Group: such as job evaluation and classification; salary administration; short-term, long-term and sales incentive plans; share/stock ownership plans; employee benefits…
o Responsible for the overall management of all administration associated with Human Resource Management including but not limited to: timely and accurate payroll, contract management; social/medical insurance enrollment/claims; personal income tax monthly/yearly declaration/finalization, employee file maintenance.
3. Employee Communication & Relations: Attend to employee relation problems & find most adequate solutions and negotiate with union representatives to minimize the negative impact of individual employee grievances or collective labour disputes to prevent their recurrence in order to maintain a productive and harmonious workplace.

Yêu Cầu Công Việc

• Degree qualifications in Labour Economics, Law, Business Administration, Human Resources
• Years of experience:Minimum of 6 Years general experience, with 3 years experience at management level (Senior HR/Supervisor/Manager) with multinational organizations.
• Advanced time management and organizational skills.
• Advanced understanding of the principles of labour and employment legislation within the relevant jurisidiction(s).
• Advanced written and spoken communication skills 
• Advanced leadership skills with the ability to manage change with a strong results-orientation.
• Strong Interpersonal & analysis skills
• Advanced written and spoken English skills are also required.
• Strong knowledge and experiences in Mercer Total Remuneration.
• Advanced skills in Microsoft Word, Excel, & PowerPoint.

Thông tin khác

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Nam Long

www.namlongvn.comQui mô công ty: 120
Nam Long là một Công ty gần 25 năm kinh nghiệm phát triển bất động sản với 3 dòng sản phẩm chính: Ehome, Flora và Valora. Tổng tài sản hiện tại của NLG hơn...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Các công việc tương tự

C & B Manager

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Nam Long

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.