Địa điểm

Hồ Chí Minh

  • Ngày cập nhật

    22/07/2021

  • Ngành nghề

    Nhân sự

  • Hình thức

    Nhân viên chính thức

  • Lương

    16 Tr - 17 Tr VND

  • Kinh nghiệm

    2 - 5 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    31/07/2021

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

- Responsible for timesheet and payroll for employees, manage workflow to ensure all payroll transactions are processed accurately and timely.

- Understand proper taxation of employer paid benefits

- Ensure liabilities of the company toward employees (social insurance, health insurance, etc…)

- Manage employee data both on the system and hard copy, ensuring accuracy between HR system and hard copy

- Control labor contracts and other contracts, ensure timely and consistent with the Company's regulations

- Manage staff database, labour contract

- Conduct reports as required

- Other tasks assigned by the Management

Yêu Cầu Công Việc

-        Bachelor's degree majoring in Business Administration, Human Resource
Management, Economics – Finance

-        Minimum of 2 years of relevant experience in Payroll

-        Good knowledge of Labour law, Social Insurance Law and other related regulations

-        Expert user of MS Office (Excel, Word)

-        Experience in working with HR Management system

-        Good at communication & customer-oriented

-        Logical thinking, careful and able to work well under pressure

-        Prefer candidates with experience working in the industry: E-commerce, Retail, FMCG companies (Scale >200 staff)

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Báo xấu

Các công việc tương tự

Feedback