Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Các công việc tương tự Xem tất cả

CÔNG TY TNHH WOOWA BROTHERS VIET NAM

www.woowahan.com

Woowa Brothers là công ty khởi nghiệp vận hành ứng dụng giao thức ăn hàng đầu của Hàn Quốc có tên Baedal Minjok. Công ty này vừa gia nhập nhóm kỳ lân thế giới khi nhận được khoản đầu tư đảm bảo... Chi tiết

Nhận thông báo việc làm của công ty.

Call Center Team Leader

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

  • Take charge of Merchant care center operation and communication channels, including but not limited to all Outsourced Call Center, email and text messaging tools (LINE/ZALO…)
  • Monitor the performance of Partnered Merchant supporting team which handles daily operations and requests from internal team
  • Coordinate with cross-function departments on merchant-related operational issues; research to find root causes and propose feasible solutions
  • Be actively involved in Merchant Operation team development and continuous process improvements
  • Other tasks to be assigned upon request by Merchant Operations leaders
  • Working time: 5 days/week, on shift from 8AM to 16:30 or 9AM to 17:30. Day off: 2 days during week. Flexibility to work during weekends and holidays upon business demand is a plus.

Working place: Lầu 2, Master Building, 41-43 Tran Cao Van, Ward 6, Dist 3, HCMC

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor of any major with 2-3 year experience in a Customer Service or Operations role in a fast-paced environment;
  • Experience with team management (size ≤ 7 team members);
  • Experience in e-commerce or Ride-hailing service is highly preferred;
  • English skill: Working proficiency levels of all 4 skills, especially Writing and Speaking
  • Computer skill: Intermediate, familiarity with Excel is required
  • Able to work independently and prioritize the assigned tasks to meet requirements
  • Open for change & proactive to take lead, propose new ideas and deliver results
  • High attention to details and customer-centric mindset.

BENEFIT

  • Salary: negotiable
  • Meal allowance
  • Motorbike parking card
  • Full employee benefit system according to Vietnamese law & company regulations;
  • Year-end bonus; wedding/birthday and public holiday bonus;
  • Annual health check and company trip;
  • Opportunity to be trained & work in a leading food technology company in Viet Nam;
  • Annual appraisal and salary review;

Thông tin khác

  • Kinh nghiệm: 2 - 3 Năm

Thông Tin Tuyển Dụng

Job tags / Kỹ năng: Cộng tác viên Hội viên

Call Center Team Leader

CÔNG TY TNHH WOOWA BROTHERS VIET NAM

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH WOOWA BROTHERS VIET NAM

Thông Tin Tuyển Dụng

Call Center Team Leader

Địa điểm