Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service Officer)

Công ty Cổ phần Golden Path Academics Việt Nam (GPA)
Ngày cập nhật: 13/02/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí

Mô tả Công việc

I. Duties and Responsibilities (based on a 44-hour work week)

1. Care job’s performance

  • Compliance Customer Service Procedure to apply well in conjunction with relevant departments: Academic, Sales, Marketing….
  • Support teachers in students’ issue, giving alter solution and feedback
  • Handle request and complains
  • Monitor Customer Satisfaction Results (CSR) then having prompt action.
  • Contact parents directly or by phone, email to get their feedback.
  • Call each student at least once a month for building relationship and update students’ learning situation to parents.
  • Attend parents’ meeting with teachers to communicate with parents
  • Observe each class once a month to understand students, teachers and program

2. Re-enrolments

  • Keeping students/ customer are informed about student’s progress after class by period of time.
  • Complains, feedbacks are being answered properly to customer with solution.
  • Summarize customer feedback and having prompt report to CSM.
  • Communicate well with sale team for the number of re-enrollments.

3. Other administration

  • Supervise the office, class room, center in proper clean-up, tidy and safe.
  • Supervise all equipment in proper condition to serve.
  • Prepare and support Marketing / sale on school events.

4. KPIs needed

  • Re-enrollment rate: 70%
  • Each student receives at least 1 call / month.
  • Observe each class at least once a month.

II. Benefits

  • Unique opportunity to work within a multi-lingual, international-standard, drama-free environment
  • Professional and holistic training
  • Exciting team activities: Company trip, Teambuilding trip, Annual party...
  • Annual performance and salary review
  • Lunch and parking allowances
  • Other Benefits: According to Labor Law, company regulations and internal policies of GPA Vietnam.

Yêu Cầu Công Việc

III. Position requirements

  • University graduated, prefer fluent in both English and Vietnamese
  • Team building and Communication skills
  • Problem solving skills
  • Well-organize and detail management
  • Ability to work independently and as a part of the team
  • Be able to work on shift and travel.

IV. Hours and Location

  • Job location: Ba Dinh District, Hanoi.
  • Hours: Monday to Sunday as agreed up to 44 hours a week

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Công ty Cổ phần Golden Path Academics Việt Nam (GPA)

https://gpa.edu.vn/Qui mô công ty: 100-499
Golden Path Academics Vietnam (GPA) is an international education firm offering English Language Training, Camps and Skills, and Educational Consulting. The...Chi tiết

Các công việc tương tự

Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service Officer)

Công ty Cổ phần Golden Path Academics Việt Nam (GPA)

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Công ty Cổ phần Golden Path Academics Việt Nam (GPA)

Thông Tin Tuyển Dụng

Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service Officer)

Địa điểm