Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Coordinator - Thư Ký Bộ Phận

InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort - Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Syrena Phú Quốc
Ngày cập nhật: 22/08/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép
  • Chế độ tập thể dục

Mô tả Công việc

- Observing hotel rules and regulations.

- Keeping the working place clean and tidy

- Endeavoring to show goodwill and good responsibility over working and creating good atmosphere with other fellow workers.

- Keeping secret all information related to the company

- Directly reporting to Chief Engineer regarding administration / personnel matters occur in the department. Generally, Chief Engineer Secretary’s responsibilities include the tasks as follows:

- Taking care all kind of correspondences in the department (writing letters, faxes, memo, e-mail...).

- Managing filing of the office

- Making weekly, monthly reports (energy consumption reports and other calculation reports).

- Placing roster / scheduling time attendants and making attendant reports for all staff for salary calculation purpose.

- Monitoring all kind of leaves for all engineering staff (annual leaves, sick leave…etc…).

- Keeping stock of stationery needed for the department use.

- Contacting hotel guests, outside contractors, other guests of Chief Engineer (over phone calls or in person) for work order requests resolving and materials / services that suppliers / outside contractors supplied to the department.

- Daily attending all kind of administration works (dealing with correspondences, monthly and weekly reports, attendant reports, leaves monitoring and phone calls…) in the department office.

Yêu Cầu Công Việc

Required Skills

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

• Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System

• Problem solving and organizational abilities

Qualifications

• High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience

• Two to four years of experience in a hospitality industry.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Trung cấp
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort - Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Syrena Phú Quốc

Qui mô công ty: 100-499
InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort is ideally located on Bai Truong – one of the most beautiful beaches on Phu Quoc “Pearl Island”. The resort is...Chi tiết

Các công việc tương tự

Coordinator - Thư Ký Bộ Phận

InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort - Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Syrena Phú Quốc

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.