Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

HSBC Vietnam

Credit Control Assistant (GCB 8)

HSBC Vietnam
Ngày cập nhật: 16/05/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Mô tả Công việc

In this role, you will:

  • Call customers who have delinquent debts in Front-end cycle (including Early-stage/ Mid-range) and Back-end cycle (including Late-stage/ Recovery) of all RBWM products

  • Handle inbound calls/emails when necessary

  • Resolve customer queries/ complaints if required

  • Support achievement of the HSBC vision, values, goals and culture in personal behaviour, actions

  • Demonstrate collaboration in action and challenge actions and behaviour that are not consistent with the best interests of the business and its customers

  • Provide ideas and feedbacks to improve existing ways of working

Yêu Cầu Công Việc

To be successful in the role, you should meet the following requirements:

  • Bachelor degree
  • 1-3 years of experience
  • Possession communication and telecommunication skills
  • Good knowledge core banking products

Thông tin khác

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

HSBC Vietnam

www.hsbcvncareer.com/
If you are looking for a career that will help you to stand out, join HSBC and fulfil your potential. Whether you want a career that could take you to the...Chi tiết

Credit Control Assistant (GCB 8)

HSBC Vietnam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.