Kể từ ngày 30/08/2018, CareerBuilder.vn cập nhật lại giao diện và bổ sung nhiều tính năng mới trên trang thông tin ứng viên. Các cập nhật mới này sẽ giúp ứng viên cập nhật và quản lý toàn bộ thông tin trên CareerBuilder nhanh chóng, hiệu quả hơn

Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Monroe Consulting Group Vietnam

CRM Loyalty Senior Manager

Monroe Consulting Group Vietnam
Ngày cập nhật: 11/09/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Du Lịch
  • Đào tạo

Mô tả Công việc

Ø Strategy and Planning

  • Plan and deliver CRM strategies across the company encouraging customer retention and customer loyalty.
  • Recommend on the CRM platform structure and architecture ensuring it works seamlessly across the organization and captures all required information at key points in the customer life cycle.
  • Customer Journey Mapping - analyze touch points with the organization and maximizing business opportunities.
  • Develop customer loyalty program to ensure maximum revenue opportunities per customer

Ø Execution:

For CRM:

  • Collaborate with all departments to ensure the CRM works effectively for all aspects of the group
  • Monitor and maximize customer lifetime value strategies ensuring maximum profitability.
  • Ensure the database is segmented effectively for targeted sales & marketing activities.
  • Develop testing strategies for all aspects of the CRM to ensure the most effective approach for the company and its products
  • Oversee and direct communications with customers through the CRM.

For Loyalty Program:

  • Enhance and improve Customer Loyalty - Retention Programs & Activities
  • Produce an activity plan for targeted and personalized communications across multiple channels
  • Develop and coordinate the loyalty marketing calendar
  • Manage the CRM and Loyalty Budget Client Relationship Management
  • Nourish the relationship with in-house client

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's Degree in Marketing or related field
  • 5+ years of customer loyalty and retention experience
  • Data analysis experience statistical analysis
  • Strong background in customer acquisition, re-engagement and retention strategies.
  • Strong in networking, develop partnership relation
  • A Confident and articulate communicator capable of inspiring strong collaboration in an organization

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Monroe Consulting Group Vietnam

https://www.monroeconsulting.com
Monroe Consulting Group first started offering executive search (headhunting) services in Ho Chi Minh City, Vietnam, in 2017. Although a recent addition to...Chi tiết

CRM Loyalty Senior Manager

Monroe Consulting Group Vietnam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.