CS Supervisor - SV1 /Giám sát dịch vụ khách hàng AEON Bình Dương

Aeon Delight (Vietnam) Co., Ltd
Địa điểm

Bình Dương

  • Lương

    8 Tr - 11 Tr VND

  • Kinh nghiệm

    3 - 5 Năm

  • Cấp bậc

    Trưởng nhóm / Giám sát

  • Hết hạn nộp

    25/05/2021

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

- Manage, take responsibility for customer service at AEON Mall Binh Duong

- Consulting and solving problems related to customers departments

- Manage and arrange work shift of employees

- Training and coaching staff on professional skills at work

- Participate in the recruitment process, interviewing employees.

- Evaluate employees' behavior, attitude, and completion level

- Complete periodic reports

- Coordinate with other departments in the commercial center to solve arising problems.

Yêu Cầu Công Việc

- Male / Female, 25-40 years old, college graduate or above
- From 02 years of experience in the same position
- Good teamwork and management skills
- Proficient in using English + office computer at work
- Having a clear, convincing voice and a friendly, cheerful attitude, loving customer service
- Ready to take on challenges and always actively learn at work
- Working time: shift (morning-afternoon) + flexible shift rotation

- Working location: AEON Binh Duong

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Báo xấu

Feedback