Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Các công việc tương tự Xem tất cả

Dai-ichi Life Việt Nam

www.dai-ichi-life.com.vn

Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ Dai-ichi Việt Nam (“Dai-ichi Life Việt Nam”) được thành lập ngày 18 tháng 01 năm 2007, là thành viên của The Dai-ichi Life Insurance Company, Limited (“Dai-ichi... Chi tiết

Nhận thông báo việc làm của công ty.

Customer Care Executive (Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng)

Mô tả Công việc

  • Be responsible for responding and/or coordinating with the concerned departments to respond customer's enquiries & complaints relating to insurance policies timely, accurately and with courtesy;
  • Follow up and make sure that the customer's enquiries & complaints are settled in accordance with the company's relative guidelines and with standard TAT;
  • Be responsible for recommending measures to improve company's quality of customer services based on her daily work;
  • Take care of other tasks and/or participate in projects that may be assigned from time to time.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor degree with an emphasis in Law.
  • Clear, passionate and friendly voice;
  • Excellent communication via telephone skills;
  • Good at writing in both Vietnamese and English
  • Good in organizing skills;
  • Analytical skills and problem solving;
  • Customer service skills;
  • Ability to work under high pressure;
  • Patient, careful, thoughtful, with a sense of responsibility.

Thông tin khác

  • Kinh nghiệm: 1 - 3 Năm

Thông Tin Tuyển Dụng

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Customer Care Executive (Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng)

Dai-ichi Life Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.