Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Các công việc tương tự Xem tất cả

Bắt đầu hoạt động từ năm 2012 và LAZADA Group đã phát triển nhanh chóng thành Công ty Thương mại Điện tử dẫn đầu về lĩnh vực mua sắm online tại khu vực Đông Nam Á. Với hơn 5500... Chi tiết

Mô tả Công việc

  • Providing feedback promptly to customer inquiries in professional manner (phone, email)
  • Speaking on the phone (Inbound & Outbound calls)
  • Following-up customer inquires
  • Finding the answers/solutions to customer queries/issues
  • Handling and resolving customer complaints
  • Communicating and coordinating with internal and external departments.

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 1 year of experience in Customer Service, express experience is a plus
  • Friendly manner, can-do attitude and willingness to help at all times
  • Customer service orientation
  • Strong communication skills (both in verbal and written Vietnamese / English)
  • High EQ and good interpersonal skills
  • Good problem-solving skill
  • Proficient in Word, Excel, Internet and Power Point
  • Hungry to learn and grow
  • Team player: able to work well with team members in a high pressure
  • High stress tolerance
  • Attention to detail and accuracy

Thông tin khác

  • Kinh nghiệm: 1 - 3 Năm
Thông Tin Tuyển Dụng
Job tags / Kỹ năng: Cộng tác viên Hội viên

Customer Experience Associate

Công Ty TNHH Chuyển phát nhanh Lazada Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.