Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Các công việc tương tự Xem tất cả

https://tamsonyachting.com/

Được thành lập vào năm 2017, Công ty Du thuyền Tam Sơn tự hào là đơn vị nhập khẩu chính thức của Tập đoàn Beneteau nổi tiếng của Pháp cho các dòng du thuyền động cơ và thuyền buồm từ các thương... Chi tiết

Thông Tin Tuyển Dụng

Customer Service Administrative Assistant

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

The job can range widely in duties and responsibilities, in liaising with Accounting Department and other related departments, from handling a specific type of administrative work, to coordinating operations between the back office and Marina teams.


MAIN DUTIES & RESPONSIBILITIES

1. Marina operations

  • Manage and record all customer expenses based on our accounting’s follow-up (Gasoline Expense / refill, electrical and water Marina consumption, Maintenance invoices, etc.)
  • Follow up the Customer Monthly Top-up of the Maintenance budget
  • Follow up Customer Payment (Berth management, Yacht management, Cruises)
  • Produce Yacht Management Monthly Report and other reports requested by the Head of Department
  • Record and manage crew working timetable and overtime
  • Coordinate with the responsible of office management of the Marina Lounge to ensure the daily operation of the office and Marina.

2. Technical administration

  • Follow up suppliers’ payment and contracts
  • Perform and manage travel booking, travel expenses recording, technical parts expenses recording (from local and international suppliers)
  • Follow up and record all operations related to the warranty process (invoicing, payment, work labour, technical parts)

Other tasks as assigned by the Head of Customer Service and Technical Department.

Working hours: 8AM to 5AM from Monday to Friday, overtime policy applied

BENEFITS

  • Attractive salary, 13th-month salary
  • Healthcare package
  • Full SHUI policy
  • Training opportunities

Yêu Cầu Công Việc

  • Good communication and organization skills
  • Good command of English (written and verbal)
  • Sense of customer service, good team player, problem-solver
  • Bachelor’s degree in English language / Business / Technical
  • At least 1 year of experience in office management, working experience in technical domain is a plus.
  • Good computer skills, proficiency in Microsoft Word, Excel, Outlook, and PowerPoint

Thông tin khác

  • Kinh nghiệm: 1 - 4 Năm

Customer Service Administrative Assistant

CÔNG TY TNHH DU THUYỀN TAM SƠN

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH DU THUYỀN TAM SƠN

Thông Tin Tuyển Dụng

Customer Service Administrative Assistant

Địa điểm