Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Customer Service Analyst

Ngày cập nhật: 16/07/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép
  • Chế độ tập thể dục

Mô tả Công việc

  • Plan, monitor and arrange staffing adjustment to Call Center schedules effectively
  • Prepare regular (eg. Weekly, daily, monthly) summary reports and submit to Country Management and Region
  • Build a database of staff performance to drive improvement
  • Analyze service incidents and failures to surface trends in service gaps and weaknesses in process of Customer Service Department and other interfacing functional departments to deliver great service quality to Customers
  • Liaise with sales & marketing department to get the information of upcoming campaigns to determine call volume estimation.

Yêu Cầu Công Việc

  • Excellent Customer facing and interactive skills
  • Good English communication in both speaking and writing.
  • Software skills (Word, Excel, PowerPoint, etc.)
  • Presentation skills
  • Advanced Analytical skill with Excel and Access
  • Experience in Air Express Industry and in Customer Service (preferable)

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Các công việc tương tự

Customer Service Analyst

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.