Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Công Ty TNHH SML Việt Nam

http://www.smlgroup.com

Since it began in 1985, the privately held SML Group has rapidly emerged as a world leader in manufacture and supply of garment trim to the apparel industry. As a truly global company,... Chi tiết

Customer Service Executive/ Merchandiser

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

  • Handle label order from receiving to shipment.
  • Reply any inquiry from customer.
  • Receive complaint from customer and find out the solution together with other department.
  • SOP set up in terms of account management and order management.
  • Build customer service culture and ensure high customer satisfaction on SML.
  • Ensure in time response (24 hours) to customer on inquiry & order management.
  • Ensure on time delivery to meet customers' expectation.
  • Ensue data accuracy to customer & operation team.
  • Handle daily, weekly and monthly report to supervisor.
  • Join in training to get full fill understanding about handling orders/queries.
  • Main contact of oversea requirement.
  • Maintains work flow by monitoring steps of the process.

Yêu Cầu Công Việc

  • Good in English or Chinese
  • At least 1 year of working experience with customer services, solving problem… Experience on label/garment/printing is more appreciated.
  • Good at computer skill of Microsoft Works, Microsoft Excels, Microsoft Powerpoint
  • Good problem solving & communication skill with internal & external
  • Be Smart, honest, friendly, hard working, able to work under pressure, careful, active, teamwork and considerable.

Thông tin khác

  • Thời gian thử việc: 02 months
  • Thời gian làm việc: Office hours
  • Kinh nghiệm: 1 - 2 Năm
  • Cơ hội huấn luyện: Have chance to join the trainings to improve skill
  • Đồng nghiệp: Friendly, enthusiasm
  • Phúc lợi: Social insurance in according to Law
    Accident insurance 24/24
  • Ngày nghỉ: 2 saturdays off/ month

Thông Tin Tuyển Dụng

Customer Service Executive/ Merchandiser

Công Ty TNHH SML Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.