Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Customer Service Executive

Công Ty TNHH Loscam Việt Nam
Ngày cập nhật: 09/11/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

PURPOSE OF POSITION:

  • To monitor day to day all accounts sites and locations effectively and accurately
  • Proactively in getting plan from customers and plan for repairing
  • To solve and handle the customer issues
  • To support CS, Operations, Sales, and KA on data management and administration
  • To achieve business targets as set down by Manager, Customer Service

PRINCIPAL ACTIVITIES:

  • All customer's transactions recording and complete by end of each month
  • Handle the customer issues quickly and effectively, maintaining customer satisfaction levels
  • Working with other CS, Operations, KA and Sales Team members on matters pertaining to pooling activities
  • Ensure delivery services to meet customer demand by booking process
  • Providing daily and monthly reports to customers or internal team when required
  • Participate and support other departments when required on customer related matters
  • Other assignment from Manager, Customer Service and Manager, Operations

MOST FREQUENT CONTACTS:

  • Sales & Customer Services Manager
  • Sales, KA, Operation and Finance Team
  • Customers

PERFORMANCE MEASURES:

  • Ensure agreed performance measures are met on a regular basis

LEADERSHIP REQUIREMENTS:

  • Understand business process related to customers

  • Understand internal process around transactions processing

  • Teamwork

Yêu Cầu Công Việc

  • Male or Female
  • At least 3 years of working in a Customer Service role and complaint handling function
  • Bachelor's Degree or equivalent (preferably strategic planning background)
  • Good problem solving and negotiation skills
  • High patience and tolerance in handling difficult situations and customers
  • Good team player
  • Good interpersonal and communication skills with services minded and positive attitude
  • Good computer knowledge, especially in MS Office applications

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 22 - 45
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Loscam Việt Nam

Qui mô công ty: 25-99
Loscam is one of the largest pallet and packaging equipment pooling organizations in Asia Pacific, providing Returnable Package Handling ( RPH) solutions...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Tìm thêm việc làm "Customer Service Executive"

Các công việc tương tự

Customer Service Executive

Công Ty TNHH Loscam Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.