Vui lòng cập nhật số điện thoại trong hồ sơ của bạn theo thông báo chuyển đổi từ  11 sang 10 chữ số trước ngày 15/12/2018 để Nhà tuyển dụng có thể tiếp cận bạn cho các việc làm phù hợp. Sau hạn chót một ngày, hệ thống sẽ tự động cập nhật số điện thoại của bạn theo quy định từ các nhà mạng.

Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Customer Service Executive

Chi nhánh công ty TNHH Malaya Việt Nam
Ngày cập nhật: 13/12/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Your role:

As the Customer Service Executive, you are a part of Sale & Marketing Department, reporting directly to Customer Service Manager. Your role is to deliver the best service to all customers, proving O-I BJC Vietnam’s products as preferred choice and best value packaging supplier.

Key accountabilities:

· Customer Service Management

- Arrange delivery schedule with customers to ensure the timing and quantity, meeting the customers’ requirements;

- Liaise with other departments (Supply Chain, Finance, Production and Quality) for any issues relating to customers’ delivery;

- Answering all customers’ enquiries relating to deliveries, stock levels, sample request, purchase and return order;

- Provide supporting document for the finance department in the recovery of debts;

- Process all customers’ PO/Contract into the Exact System;

· Report Management

- Maintain updated customer profiles to reflect current business processes and keep the Sales person informed of any anomalies;

- Be responsible for Daily/Monthly/Yearly sales report to ensure the accuracy and up to date;

Sales Support

- Handle inquiries for small orders for common products in coordination with the Sales Category Managers, Customer Sales Manager and the approval from Sales & Marketing Manager;

Others

  • Other tasks decided by the Customer Service Manager

Yêu Cầu Công Việc

·         Strong Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of character;

·         Proven experience in customer support (in manufacturing company is an advantage)

·         Knowledge and hand on experience in import/ export processes is a plus;

·         Good command of English (writing and verbal);

·         Communication and interpersonal skills, ability to build positive relationships with customer and cross – functions;

·         Organizational skills, attention to details and patience;

·         Proficiency in Excel, Word, numeracy skills, etc.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Chi nhánh công ty TNHH Malaya Việt Nam

Remember the last time you opened a bottle of cold beer after a hard day’s work or a bottle of that essential ingredient in cooking - fish sauce, well it...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Tìm thêm việc làm "Customer Service Executive"

Customer Service Executive

Chi nhánh công ty TNHH Malaya Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.