Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Customer Service Executive

Avery Dennison RIS Vietnam Co., Ltd
Ngày cập nhật: 14/06/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Mô tả Công việc

  • To respond and ensure the customer enquiries and requests are addressed in a timely manner.
  • To coordinate with sales team, other internal teams, suppliers to ensure the product quality and customers’ requirements are met.
  • To handle customer complaints according to the Company procedures and service standard.
  • To communicate with sales team and key vendors regarding the latest development of the customers and to maintain updated customer profile information.
  • To proactively share among team members on new product / system knowledge and on lessons learnt from the mistakes to improve quality of the whole team.
  • To assist and back up other team members and provide supports and report to Supervisor.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree.
  • At least 02 working years related experience in: Customer Service, Supply Chain, Merchandising, Procurement, Order Management...
  • Strong written, verbal skills in English.
  • Excellent customer service, problem solving & interaction skills.

Thông tin khác

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Avery Dennison RIS Vietnam Co., Ltd

www.averydennison.comQui mô công ty: 2000
Avery Dennison (NYSE: AVY) is a global materials science and manufacturing company specializing in the design and manufacture of a wide variety of labeling...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Tìm thêm việc làm "Customer Service Executive"

Customer Service Executive

Avery Dennison RIS Vietnam Co., Ltd

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.