Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Customer Service Intern

AKULAKU VIETNAM - CÔNG TY TNHH SILVRR VISION
Ngày cập nhật: 18/02/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Mô tả Công việc

  • Receive calls from customers checking credit application, delivery status and product info.

  • Corporate with other departments to resolve customers’ complaints/issue.

  • Proactively handle the escalated cases. Capture and report all technical error for fixing.

  • Co-work with Retail and Merchant Teams to bring in sales and revenue.

  • Laise with Fraud Team to check the credit application status and report fraud case.

  • COD Order Verification and Confirmation Call.

Yêu Cầu Công Việc

  • Good command of English, communicative Chinese Mandarin is a plus.

  • Undergraduate students who will be graduated next summer.  

  • Good communication and interpersonal skills. Actively shares relevant information, clearly communicate and listen to feedback on

  • Self-motivated, Fast learner

  • Responsible. Actively contributes to an effective, collegial and agreeable team agreement

  • Patient, persistent, calm and polite in the face of challenges and stress

  • Detail oriented

  • Capable work under pressure

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức, Thực tập

Giới thiệu về công ty

AKULAKU VIETNAM - CÔNG TY TNHH SILVRR VISION

Qui mô công ty: 100-499
We - AKULAKU are an Internet company focused on e-commerce and online financial services in Southeast Asian countries. We established our Offices in 5...Chi tiết

Customer Service Intern

AKULAKU VIETNAM - CÔNG TY TNHH SILVRR VISION

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.