Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Customer Service Junior Executive

AKULAKU VIETNAM - CÔNG TY TNHH SILVRR VISION
Ngày cập nhật: 18/02/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Mô tả Công việc

  • Collaborate with the team members to achieve the common objective

  • Managing large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner

  • Identifying customer needs, clarify information, research every issue, and providing solutions and alternatives

  • Build sustainable relationship and engage customers by taking the extra mile

  • Keep records of all conversations in our call center database

  • Display time flexibility towards shifts as per floor requirements

  • Apply the proper phone etiquette to satisfy various customer situations

  • Resolve customer queries and ensure that the customer’s expectations are met

  • Educating customer about the service offered

Yêu Cầu Công Việc

  • Ability to work weekends, either rotating or set days as outlined in the job requisition.

  • Ability to work evenings, either rotating or set days as outlined in the job requisition.

  • Microsoft Office, Google Drive

  • English level is enough for working environment

  • Active, quick-learner, good presentation skills

  • Positive attitude

  • Ecommerce knowledge/experience is preferred

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức, Thực tập
  • Thời gian thử việc: 2 tháng
  • Thời gian làm việc: - Theo ca: 5 ca/ tuần
  • Ngày nghỉ:

    - Nghỉ phép: 12 ngày
    - Nghỉ ốm: 3 ngày

Giới thiệu về công ty

AKULAKU VIETNAM - CÔNG TY TNHH SILVRR VISION

Qui mô công ty: 100-499
We - AKULAKU are an Internet company focused on e-commerce and online financial services in Southeast Asian countries. We established our Offices in 5...Chi tiết

Customer Service Junior Executive

AKULAKU VIETNAM - CÔNG TY TNHH SILVRR VISION

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.