Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Customer Service Officer

Avery Dennison RIS Vietnam Co., Ltd.
Ngày cập nhật: 20/10/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

Job overview:

Provide Customer Service in a Call Center or other area of the operations to assigned customers and accounts. Manage accounts in terms of order processing, order follow up, pricing integrity, on-time deliveries, complete order fulfillment.

Key responsibilities:

1. Handle order processing:

  • Print out order receive from Customer Service Executive, check and match order, Fulfill order form, add loss, highlight information.

  • Input material checking file, input additional label checking file with Prepress.

  • Send OCF to Order Entry team for inputting order in the system.

  • Revise promised date/request date in system in case order changed, order held, update weekly shipment list.

  • Collect packing list from system and send out to customer as guidelines from Customer Service Executive.

2. Coordinate with other departments:

  • Communicate with internal departments for the arrangement of shipment, esp on Saturday.

  • To work as a team with Customer Service Executive to ensure the order process being handled smoothly.

  • Back-up team-members when workload makes this necessary.

  • Collaborate within team & another team to clear-off order pending daily.

3. Check and audit:

  • Cross check order before transferring Customer Service to avoid wrong key-in.

* Working location: Lot E01 Trung Tam Road, Long Hau IP, Can Giuoc, Long An, Vietnam. (Company is offering Employee Shuttle Bus)

* Working hours: 08:00 AM - 04:15 PM (Mon - Sat)

Yêu Cầu Công Việc

  • College degree and above.

  • At least 01 working experience year.

  • Strong written, verbal skills in English or English-Chinese/Japanese/Korean bilingual.

  • Understanding of applicable computer systems, such as Microsoft Office, Lotus Notes...

  • Detailed oriented and multitask skills.

  • Willing to work overtime in case of needed.

Thông tin khác

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Avery Dennison RIS Vietnam Co., Ltd.

www.averydennison.comQui mô công ty: 2000
Avery Dennison RBIS, a global leader in apparel and footwear industry solutions, is a $1.6 billion division of Avery Dennison (NYSE: AVY). Avery Dennison...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Các công việc tương tự

Customer Service Officer

Avery Dennison RIS Vietnam Co., Ltd.

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.