Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Customer Service Quality Control Specialist

FE Credit
Ngày cập nhật: 13/05/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

  • Perform monitoring and evaluating the quality of all channels including inbound, outbound, e-communication, customer care in accordance with standard operating procedure.
  • Regularly conduct random checks and provide feedback/ coaching session to CS Officer on Call/ Email handling quality.
  • Maintain details quality record of all CS&QC officers.
  • Provide agent performance report and SWOT analysis for further improvement.
  • Conduct monthly call calibration to evaluate on selected recorded conversations.
  • Analyze reports, identify trends to propose solutions, initiatives related to common costumer’s complaints and requests in order to deliver high customer satisfaction.
  • Proactively participate in the projects to optimize process and performance of the CS Centre.
  • Conduct daily line testing and checks on Avaya recording system to ensure quality of conversation recorded is good.
  • Undertake other tasks assigned by Quality Control Team Leader.

Yêu Cầu Công Việc

Background

  • University Graduate, major: Banking, Finance, Marketing or relating areas
  • At least  02 years of call center customer care experience, preferably in a finance environment.
  • 1 year Quality Control experience in a customer interaction environment is a plus.

Skills

  • Exceptional listening and analytical skills.
  • Customer-orientation skill
  • Excellent oral, written, and interpersonal skills
  • Teamwork and coaching skill
  • Proficiency in CRM software or similar system
  • Familiar with reporting tools (Excel, BI, etc.) is a plus
  • Fluent in English

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

FE Credit

www.fecredit.com.vnQui mô công ty: 10.000 - 15.000
We were founded as Consumer Finance Division of Vietnam Prosperity Joint-Stock Commercial Bank (VPBank). In 2015, we successfully transferred to an...Chi tiết

Customer Service Quality Control Specialist

FE Credit

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.