Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Customer Service Supervisor ( Panasonic Appliances Asia Pacific )

Panasonic Appliances Vietnam Co., Ltd. (PAPVN)
Ngày cập nhật: 24/02/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

  • Nơi làm việc: Hưng Yên

    Cấp bậc:

  • Kinh nghiệm: 3 - 4 Năm

    Lương:

  • Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng

    Hết hạn nộp: 10/03/2018

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

1) Customer Service (CS) & Market Quality Activity:
• Perform customer care activities across Asia Pacific Region.
• Support Sales company to conduct customer satisfaction survey, conduct and manage Customer Service and Quality field study activities in Asia Pacific Region (via tour at dealers, Sales companies, customers etc.).
• Collect information, analyze and make report about CS and Quality in the region.
• Coordinate and manage market quality activities in Vietnam and Region (EWA, Genba visit, CS Caravan).
2) Coordination job:
• Collaborate with Japan Headquarter and AP Asia as a representative of Asia Pacific region.
• Coordinate with stakeholders (factories, sales offices, business division, etc.) relating to CS activities.
• Conduct training and support Call Center.
3) Technical Support:
• Perform and manage technical support activities in the Region such as organizing technical seminars, setting up technical documents and technical instruction books, etc.
4) Other tasks related to CS and Quality in Asia Pacific Region

Yêu Cầu Công Việc

• University graduate from Technical universities.
• Strongly prefer candidates with above 3-year experience in Customer Service or Quality Control job relating to technical products, especially preferably Home Appliance products.
• Good understanding about and interest in appliances products.
• Good customer service skills and mindset.
• Good coordination ability
• Ability to analyze, execute consistently and solve problems creatively
• Excellent communication skills
- Social, positive thinking and cheerful
- Fluent English (written & verbal)
- Fluent MS Office skills (Word, Excel, PowerPoint, etc.)

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Panasonic Appliances Vietnam Co., Ltd. (PAPVN)

www.panasonic.com.vnQui mô công ty: 7000
Our mission of improving living quality of people in Vietnam started in a humble factory, back in the 1970s in Ho Chi Minh City, where the National branded...Chi tiết

Customer Service Supervisor ( Panasonic Appliances Asia Pacific )

Panasonic Appliances Vietnam Co., Ltd. (PAPVN)

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.