Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Customer Service Team Leader

Vietnam Concentrix Services Company Limited
Ngày cập nhật: 06/04/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

Responsible for team mentoring.
· Keep track of schedule adherence. Providing real time Floor Support to agents taking calls
· Handling the Escalation and Supervisor calls/sessions and taking Tier 1 calls for specific duration to keep yourself updated on the process knowledge
· Motivating the team members to achieve targets set by the company taking the key metrics into consideration.
· knowledge sharing and addressing issues of associates through floor walking, live call barging and providing feedback, coaching on the real time/historic basis.
· Taking regular sessions briefing mentees on critical issues affecting process as and when directed.
· Sharing quality audits coaching associates on appropriate measures to correct Quality Process hygiene.
· Contributing in offering recommendations for process product improvement to the Delivery Manager.
· Taking regular pre and post shift huddles discussing high and low pointers.
· Providing Floor support to agents and providing other assistance as the Backup for the Team Leader

Yêu Cầu Công Việc

  •   Strong knowledge of Operating Systems (e.g. Current Windows OS) should have knowledge of basic technical issue (no boot, no internet, Wi-Fi connectivity etc.) 
  • Knowledge of Telephony/ Devise support Phone, Tablet, Phablet is a pre-requisite 
  •  Excellent communication skills Good understanding of system resources and allocation Flexible to work.
  • Open to work in rotating shifts and weekends 
  • Ability to work under pressure Target Oriented Team Management Skills Good team mentor
  • Professional work attitude and eager to learn
  • Yellow belt certification would be highly desirable 
  • Action Oriented, Integrity and Trust, Perseverance 
  •   Excellent verbal and written communications skills 
  • Strong external and management reporting skills 
  • At least 01 year experience at the same position
  • Can use English.
     

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Vietnam Concentrix Services Company Limited

Qui mô công ty: 500-999
Concentrix is a technology-enabled global business services company specializing in customer engagement and improving business performance. We partner with...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Customer Service Team Leader

Vietnam Concentrix Services Company Limited

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Vietnam Concentrix Services Company Limited

Thông Tin Tuyển Dụng

Customer Service Team Leader

Địa điểm

Hồ Chí Minh