TECHCOMBANK

Digital Customer Experience Advisor

TECHCOMBANK
Địa điểm

Hà NộiHồ Chí Minh

job_map_no_coordinates
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    13/04/2023

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Responsibilities include but are not limited to:
- Advise customers on financial services (bond, fund, stock and TCBS particular products).
- Build and implement campaigns (loyalty, minigames…) to have a flexible approach to customer needs.
- Analyze, propose, implement and optimize the customer journey
- Handle and solve all customer requests, complains via phones, livechat, facebook, face to face ...
- Create and maintain the knowledge base on TCBS website, iWealth Club (video, infographic, gif, story...)
- Research customer pain points and propose innovative solutions, translating and teaching AI chatbot
- Generate related power BI reports

Yêu Cầu Công Việc

- University degree or above at top 1 Vietnam University (foreign trade, banking, economics).
- IT savvy (Python, Power BI, Data Analyst...), design motion graphics, infographic, create video.
- Ielts above 6.0.
- Patience and problem-solving ability.
- Customer-oriented attitude.
- Outstanding communication skills.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh

Job tags / skills

Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Báo xấu

Các công việc tương tự

Tìm việc làm theo ngành nghề