Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

District Member Service Manager

California Fitness & Yoga Centers

Ngày cập nhật: 10/10/2018

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép
  • Chế độ tập thể dục

Mô tả Công việc

This is a very important role of California Fitness & Yoga that he/she will need to demonstrate an excellent leadership, operation and customer management skills. District MSM manages more than 2 fitness clubs in order to ensure quality of service to members.
In this key role, you will take the following challenges:


Operation:
- Customer Service: Drives the Member Service team to respond to member feedback/problems/complaints and champions member centric procedures. Coordinates the production of various member feedback reports and ensures the required follow up is done.
- Audits: Coordinate the various operational audits in each club and follow up and take action in problem areas.
- Systems: Ensure all clubs operate using the correct systems and procedures so all members have a consistent experience. Constantly evaluate existing procedures and make adjustments as required.
- Budget Management: Ensure all operational areas operate within the budget guidelines and take action to minimize over spends. Communicate budget requirements to the Area Member Service Manager.
- Facilities Management: Ensure 5 star facilities are maintained by using the daily audit procedure. Coordinate with the facilities team for all repairs and maintenance which impact on club operations.


People management:
- Recruitment: Implements ‘Top Grading’ procedures to ensure ‘A Players’ are successfully added to the team.
- Training & Development: Oversee a comprehensive training program across the entire department which facilitates team growth. Ensures all new staff receive a 26 week on boarding plan.
- Succession Planning: Ensures an effective succession plan is in place to accommodate the growth of the team. Works with the management team to keep the succession plans current.

Yêu Cầu Công Việc

- 4 plus years of service management experience in a service oriented industry
- Experience in fitness, cinema, or restaurant is an advantage.
- English speaking is essential (report to expat manager)
- Excellent communication skills
- Passionate about developing and mentoring a young team
- Understanding of and enjoyment from delivering customer service
- A desire to learn and grow personally and professionally
- Exceptional work ethic, with strong values and principles 
- Outstanding attention to detail, calm in hard situations.

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Thông Tin Tuyển Dụng

Giới thiệu về công ty

California Fitness & Yoga Centers
California Fitness & Yoga Centers

35 Hoàng Diệu, Phường 12, Quận 4

Talent Recruitment

3000 nhân viên

www.cfyc.com.vn

Tập đoàn CMG Asia, chủ sở hữu thương hiệu California Fitness & Yoga và nhiều thương hiệu hàng đầu trong lãnh vực sức khỏe, thể dục thể hình và phong cách sống. Năm 2007, California Fitness & Yoga là công ty thể dục thể hình quốc tế đầu tiên và lớn nhất ra mắt tại Việt Nam. Với sứ mệnh “ Làm cho Cuộc Sống Tốt Đẹp Hơn”, California Fitness & Yoga là trung tâm của phong cách sống năng... Xem thêm

Job tags / Kỹ năng:District Member Service Manager

District Member Service Manager

California Fitness & Yoga Centers

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.