Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Các công việc tương tự Xem tất cả

https://tamsonyachting.com/

Được thành lập vào năm 2017, Công ty Du thuyền Tam Sơn tự hào là đơn vị nhập khẩu chính thức của Tập đoàn Beneteau nổi tiếng của Pháp cho các dòng du thuyền động cơ và thuyền buồm từ các thương... Chi tiết

Thông Tin Tuyển Dụng

Front Office Receptionist cum Admin

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

The job can range widely in duties and responsibilities, in liaising with the back office, Marina operation team and Vinhomes Central Park administration, from welcoming guest, handling a specific type of paperwork, to managing the operation of the Marina Lounge/Office.


MAIN DUTIES & RESPONSIBILITIES

1. Guest welcome

  • Greeting visitors, answering incoming phone calls and redirect prospects’ questions to related service,
  • Recording questions/feedbacks from visitors/prospects,
  • Presenting briefly the products and services provided by the company to interested visitors.

2. Marina Lounge/Office management

  • Managing the daily operation of the Lounge/Office and maintaining the Lounge in good condition,
  • Purchasing office supplies and taking proper inventory,
  • Recording and tracking office expenses and producing weekly and monthly reports for the operation of the Lounge/Office,
  • Mail reception and delivery,
  • Supporting other services in events coordination.

Other duties as assigned by Administration Manager.

Working hours: 8AM to 5AM from Monday to Saturday, overtime policy applied.


BENEFITS

  • Attractive salary, 13th-month salary
  • Healthcare package
  • Full SHUI policy
  • Training opportunities

Yêu Cầu Công Việc

  • Good communication skills
  • Good command of English (written and verbal)
  • Sense of customer service, good team player
  • Organization and presentation skills
  • Bachelor’s degree in English language / Economic / Marketing
  • At least 1 year of experience in office management
  • Good computer skills, proficiency in Microsoft Word, Excel, Outlook, and PowerPoint

Thông tin khác

  • Kinh nghiệm: 1 Năm

Front Office Receptionist cum Admin

CÔNG TY TNHH DU THUYỀN TAM SƠN

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH DU THUYỀN TAM SƠN

Thông Tin Tuyển Dụng

Front Office Receptionist cum Admin

Địa điểm