Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

[HCM-SHELL-Q1] Technical Service Admin (Mechanical/Lubricants)

Cổ Phần Kết Nối Nhân Tài - Talentnet Corp
Ngày cập nhật: 21/05/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

• Provide general technical support to sales staff and customers through product recommendation, advice on product equivalence and troubleshoot customer application issues within the limits of lubricants selection and performance specifications (Hot Line owner).

• Record customer complaints, ensuring a high level of detail (to be problem owner, following Customer Complaint Handling Process).

• First line support for Marine (30% working load). Know who to escalate to, whilst remaining problem owner.

• Technical admin support (eg. update info & upload VN version of TDS on EPC website,…)

• Manage operational activity in terms of the Service Level Agreements and Key Performance Indicators that are crucial to meet the business performance criteria.

• Responsible for the End to End administration of the provision of Lube Analyst, including liaising with Account Managers, Technical Support Groups and 3rd Party Vendors.

• Administration of day- to-day Lube Analyst service offering e.g. Onboarding new customers, chasing queries & samples.

• Service Administrator for other Technical Services offering eg Lube-Match and Lube-Advisor.

Yêu Cầu Công Việc

·         Degree in Mechanical Engineering/ Automotive/ Mechanical Equipment or related fields.

·         1-year experience in the same position as Technical Customer Service.

·         Intermediate in English skills.

•        Experience in a customer facing role beneficial.

•        Good organizational and communication skills.

•        Ability to work under own initiative, manage & prioritize tasks.

•        Competence in problem solving and good decision-making skills.

•        Positive customer focus attitude and passion for the customer.

1.       Benefits:

·         Base salary + allowances (from 9.000.000VND) based on your experiences.

·         Full-paid annual leaves (1 day/month).

·         13th month salary, Performance Bonus.

·         Full insurances package (SI, HI, UI).

·         International working environment.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Giới tính: Nam
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Cổ Phần Kết Nối Nhân Tài - Talentnet Corp

http://www.talentnet.vn/enQui mô công ty: 200
Originating from the Human Resources Services unit of PricewaterhouseCoopers Vietnam, Talentnet is now acknowledged as the leading HR consulting firm in the...Chi tiết

Các công việc tương tự

[HCM-SHELL-Q1] Technical Service Admin (Mechanical/Lubricants)

Cổ Phần Kết Nối Nhân Tài - Talentnet Corp

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.