Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

[HCM-SONY] Online Customer Experience

Cổ Phần Kết Nối Nhân Tài - Talentnet Corp
Ngày cập nhật: 13/01/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

  • Daily online sales orders & customer interaction follow-up (40%): (Daily tasks)

- Follow daily online sales until finishing delivery:
- Check inventory of displaying SKU, especially best sellers & promoted models
- Follow & support new orders, pending orders & out-of-stock orders.
- Contact shop managers & dealers PIC to proceed pending orders or transfer out-of-stock orders.
- Contact with vendors for arise issues related to delivery, payment, 0% instalment etc.

  • Manage & deal with questions, comments, complaints from online customers:

- Stand by to answer online customers question related to products, price, promotion & other web policy.
- Stand by to answer customer call via web hotline
- Monitor answers & comments of Sony Centers follow guidelines.
- Take note & transfer tough questions, complaint to related teams.

  • Promote Sony Center promotions, activities and new products online (40%):

- Share promotions, activities & new products of Sony Centre via social platforms: Facebook groups, forums, etc.
- Utilize partners’ channels to promote Sony Centre offers & campaigns.
- Update monthly & weekly workshop schedule at Sony Centers on website.
- Extract customers’ registration for activities and send out system sms, enews letters.

  • Support to settle KB for dealers (20%): (Monthly tasks)

- Compose announcement, agreements, confirmation letters for promotion campaigns & activities.
- Send & collect paperwork from dealers for promotion settlement (contracts, agreements, invoices).
- Consolidate & update payment progress file and solve issues that slow down payment.

Yêu Cầu Công Việc

  • University or College degree in Business Administration or Marketing or related field.
  • From 1 to 2 years of working experiences Customer Experience, Online sales, Marketing, Sales Administration.
  • Intermediate English speaking & writing (TOEIC > 550).
  • Online sales management.
  • Organization & interpersonal skills.
  • Time management skills.
  • Customer service mind-set.
  • Good communication skills.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Cổ Phần Kết Nối Nhân Tài - Talentnet Corp

http://www.talentnet.vn/enQui mô công ty: 200
Originating from the Human Resources Services unit of PricewaterhouseCoopers Vietnam, Talentnet is now acknowledged as the leading HR consulting firm in the...Chi tiết

Các công việc tương tự

[HCM-SONY] Online Customer Experience

Cổ Phần Kết Nối Nhân Tài - Talentnet Corp

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.