Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Logistics Operation

Agility Logistics - Công Ty TNHH Agility
Ngày cập nhật: 20/06/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

  • To ensure daily operations are completed as procedures.
  • To communicate with customers & related parties to ensure all shipments are expedited timely & properly in compliance with customer’s requirements.
  • To ensure all daily shipments are completed as customer’s requirement.
  • To ensure proper follow-up with all outstanding matters.
  • To ensure reports checked carefully & within deadline provided
  • Collect & control all deliveries documents receive from QA officer.
  • Make an accuracy monthly payment requisition for Customer, follow up billing process still end payment.
  • Update & make a monthly KPI report for all truck promptly report for management.
  • To make the payment to related parties on time.

Yêu Cầu Công Việc

  • Education/ Major: Bachelor or College degree
  • Experience: Have 1-2 years in Customer Service

Others:

  • Customer and performance oriented
  • Dynamic, pro-active, team oriented
  • Good communication, negotiation skill & problem solving ability.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Agility Logistics - Công Ty TNHH Agility

www.agility.comQui mô công ty: 100-499
Agility is one of the world’s leading providers of integrated logistics with more than 22,000 employees in 550 offices across 100 countries....Chi tiết

Logistics Operation

Agility Logistics - Công Ty TNHH Agility

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.