Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Công ty TNHH Mytour Việt Nam

Market Executive

Công ty TNHH Mytour Việt Nam
Ngày cập nhật: 26/02/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

- Providing support to Mytour hotel partners. Maintaining strong vendor relations with a positive attitude

- Work closely and professionally with other departments within Mytour to ensure the best resolution for hotel partners

- Responding to inventory management inquiries.

- Contacting hotel partners to resolve issues (questions, changes, etc.).

- Assisting partners in issues pertaining to Mytour tools & applications. Guide the hotels to enter information into extranet to completion; Delivering training by phone and/or online to new and or existing properties on how to use Mytour extranet

- Assisting partners with live website issues & troubleshooting.

- Proactively call hotel partners to resolve any anticipated future issues.

- Manage first level accounting queries

- Handle relocations if request comes from hotel

- Support tool improvements by testing changes and escalating issues

- Work with hotels on promotional activities to increase bookings;

- Participation in weekly team meeting and learning in office

- Liaison person for properties to contact when they have commercial questions by phone when the Market Managers are unavailable

Yêu Cầu Công Việc

Professional Qualifications

-          Experience in hospitality is a plus

-          Bachelor’s Degree from accredited universities;

-          Excellent interpersonal and communication skills;

-          Familiarity with Hotel, Service and Online Travel Agent (OTA) businesses;

-          Proficient use of MS Office programs including MS Word, MS Excel and MS Power Point;

-          Good communication skills and working usage of English;

-          Ability to meet rigorous deadlines and work effectively with others;

Personal qualification:

-          Proactive and good communication skill with other departments;

-          Ability to handle multiple tasks concurrently with ease and take ownership of assigned tasks or projects

Thông tin khác

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Công ty TNHH Mytour Việt Nam

Qui mô công ty: 100 - 200
Công ty TNHH Mytour Việt Nam được thành lập và chính thức đi vào hoạt động từ 08/2012. Là một doanh nghiệp du lịch trực tuyến, Mytour Việt Nam chuyên cung...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Tìm thêm việc làm "Market Executive"

Market Executive

Công ty TNHH Mytour Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.