Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

MyHR Support Representative (Dist. 7, HCM)

Cargill Vietnam
Ngày cập nhật: 14/06/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

Provide first step of Human Resources support for all employees in the country. Resolve first step issues or assign complex transactions and identified HR areas to next round contracts – within Cargill or 3rd party vendor
Principal Accountabilities

(1)50%:
• Resolves client issues, concerns and inquiries through phone, fax and email regarding HR processes and policy
• Works in order to meet expected service levels and business performance goals by providing the needed information
• Accesses point solutions to complete client inquiries and transactions
(2)20%:
• Assigns complex transactions to HR professional team for resolution or contact with third party vendors as appropriate
• Escalates client service issues to lead, supervisor or manager as necessary
(3)20%:
• Fully documents all cases in case management application
• Provides input to HR Service Center knowledgebase
• Participates in scheduled and ad hoc training in order to improve policy and process acumen
• Develops understanding of HR Service Center operations and the Cargill organization, support to make work permit...


(4)10%:
Culture Steward
• Participates in projects or tasks as assigned

Yêu Cầu Công Việc

• University graduate, at least 1 - 2 years working experience in HR admin

• Experience in a customer service related position is preferable

• Strong verbal and written communication skills to interact with client and HR Service Center team members

• Will be trusted to secure and maintain confidential information

• Excellent telephone manner with clear, concise and professional communication skills

• Ability to accurately collect information in order to understand and assess the clients’ needs and situation

• Ability to prioritize workload and provide timely follow-up and resolution

• Computer literate with knowledge of common office productivity software and the ability to learn customer service software applications

• Ability to work effectively in a fast-paced, self-directed team-based environment

• Strong attention to detail

Thông tin khác

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Cargill Vietnam

www.cargill.com.vn
CARGILL là công ty tư nhân lớn nhất thế giới trong nhiều năm qua và là tập đoàn hàng đầu của Mỹ ở lĩnh vực nông nghiệp, thực phẩm, sản phẩm...Chi tiết

Các công việc tương tự

MyHR Support Representative (Dist. 7, HCM)

Cargill Vietnam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.