Kể từ ngày 30/08/2018, CareerBuilder.vn cập nhật lại giao diện và bổ sung nhiều tính năng mới trên trang thông tin ứng viên. Các cập nhật mới này sẽ giúp ứng viên cập nhật và quản lý toàn bộ thông tin trên CareerBuilder nhanh chóng, hiệu quả hơn

Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Nhân viên Nhân sự Tổng hợp

Công ty Cổ phần Phú Thế Hưng
Ngày cập nhật: 20/09/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

Recruitment & Traning:

  • To assist the HR Manager in recruitment process: searching CV, contacting candidates, sending email/letter to candidates for interview invitation, job refusal, etc;
  • To follow up and supervise the Probation Evaluation Procedure and The Employee Evaluation yearly
  • To update the recruiting information to company website and recruitment website
  • To update the Job Description and the Recruitment Standards for all position
  • To prepare Labour Contract and perform contract termination procedures
  • To update the information which depends on HRA in charge
  • To follow up the inside and outside training
  • Set up training room, prepare documents and tests for traning
  • To report the recruiting and training to the HRA

Compensation and benefits:

  • To monitor working day, the annual leaves; manage and update the staff profiles.
  • Check payroll and calculate monthly salary;
  • To solve the problem relating the employee's policy according to the company's regulation and the Labor Law
  • To follow up and solve the problem relating the employee's discipline
  • To carry out the procedure which is relating to the BOD's decision such as commendation, mandate, increasing salary, position transfer, promotion and announcement……..
  • To carry out other tasks assigned by the HR Manager, Managing Director ( to prepare the document, annoucement, mandate, labor contract, outside contract and prepare the training procedure for accounting department.
  • To support other HR matters

Yêu Cầu Công Việc

  • College/ bachelor level above, major in Finance - Accounting/ Business Administration/ Economics/ English Linguistic/ Human Resources
  • At least 0.5-1 year experience in the relevant field
  • Good written and verbal communication skills, in English preferrably
  • Skillful in using office computer (Word, Excel, PowerPoint and Internet)
  • Ability to work independently and in a team under high pressure
  • Friendly, patient, careful, hard-working, honest and proactive 

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Trung cấp
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Giới thiệu về công ty

Công ty Cổ phần Phú Thế Hưng

http://phuthehung.vn/vi/Qui mô công ty: 100-499
Công ty Cổ phần Phú Thế Hưng là một công ty Viễn thông – Truyền thông có trụ sở chính tại TP. Hồ Chí Minh, chuyên cung cấp và phát triển Truyền hình cáp...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Các công việc tương tự

Nhân viên Nhân sự Tổng hợp

Công ty Cổ phần Phú Thế Hưng

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.