Địa điểm

Hồ Chí Minh

job_map_no_coordinates
  • Lương

    11,4 Tr - 13,7 Tr VND

  • Kinh nghiệm

    1 - 3 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    12/06/2023

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Management of third parties companies including office suppliers, office building, payroll supplier in order to ensure smooth daily operations.
  • Periodical reports to be submitted to the authorizes (Tax Bureau; Industry and Trade Bureau; Labor Bureau).
  • Various office permits: Office license, Work Permit; Visa; Temporary Resident Card. Liaise with relevant Government bureaus.
  • Calculating salary, overtime and allowances.
  • Checking bills, invoices and arranging payments for various office expense, daily petty cash.
  • Arranging seminar, conference, business trip (hotel, air ticket, car rent ...).
  • Control / filling incoming / outgoing email / documents

Yêu Cầu Công Việc

  • Able to get well with the team.
  • Minimum of 1 - 3 years relevant work experience.
  • Good computer skills in Microsoft Word and Excel, good English skills.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Giới tính: Nữ
  • Độ tuổi: 24 - 30
  • Lương: 11,4 Tr - 13,7 Tr VND
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Báo xấu

Tìm việc làm theo ngành nghề