Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

language
1

Đăng ký nhận email thông báo việc làm để không
bỏ lỡ cơ hội, giúp bạn thăng tiến trong nghề nghiệp.

 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng:

Office Manager (Procurement Manager)

CÔNG TY TNHH THỜI TRANG VÀ MỸ PHẨM ÂU CHÂU
Ngày cập nhật: 16/04/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Mô tả Công việc

1. Procurement

Lead a Procurement team with 2 memebers to handle all purchasing for Marketing and other organization's activities

● Discover profitable suppliers and initiate business and organization partnerships
● Negotiate with external vendors to secure advantageous terms
● Approve the ordering of necessary goods and services
● Finalize purchase details of orders and deliveries
● Examine and test existing contracts
● Track and report key functional metrics to reduce expenses and improve effectiveness
● Collaborate with key persons to ensure clarity of the specifications and expectations of the
company
● Foresee alterations in the comparative negotiating ability of suppliers and clients
● Expect unfavorable events through analysis of data and prepare control strategies
● Perform risk management for supply contracts and agreements
● Control spend and build a culture of long-term saving on procurement costs

2. Admin

Lead Admin team with 3 members to handle all Admin task to make sure company operations run smoothly

· Plan and coordinate administrative procedures and systems and devise ways to streamline processes

· Assess staff performance and provide coaching and guidance to ensure maximum efficiency

· Ensure the smooth and adequate flow of information within the company to facilitate other business operations

· Manage schedules and deadlines

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 5 years working experience as Procurement & Admin Manager, priority on procurement experience
  • Prefer candidates have information and knowledge about marketing agency and teambuilding suppliers
  • Experience in creating and leading a performance driven team.
  • Ability to build strong working relationships and work effectively with managerial level and all other levels in the organization.
  • Excellent communication skills, presentation skill in both English and Vietnamese, oral and written.
  • People oriented, strategic mind, analytical thinking, effective problem-solving skill, result focus
  • Strong skills in negotiation, financial cost analysis, market analysis, continuous improvement, problem solving

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Thời gian thử việc: 2 tháng
  • Thời gian làm việc: Theo ca
  • Cơ hội huấn luyện: - Đào tạo bài bản và chuyên nghiệp
  • Đồng nghiệp: - Vui vẻ, hòa đồng
  • Phúc lợi:

    ✔ Thu nhập cao, tương xứng với năng lực
    ✔ Đầy đủ chế độ phúc lợi: BHXH, BHYT, BHTN
    ✔ Môi trường làm việc lịch sự, trẻ trung, năng động.

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH THỜI TRANG VÀ MỸ PHẨM ÂU CHÂU

www.acfc.com.vnQui mô công ty: 900
Công ty TNHH Thời Trang và Mỹ Phẩm Âu Châu (ACFC) thành lập từ năm 2010 thuộc tập đoàn Liên Thái Bình Dương (Imex Pan Pacific - IPP Group). Công ty chúng...Chi tiết

Office Manager (Procurement Manager)

CÔNG TY TNHH THỜI TRANG VÀ MỸ PHẨM ÂU CHÂU

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.